همایشها و نمایشگاه ها

کپی پارتنر چینی ایران خودرو از استایل آمریکایی!، عکس

به تازگی، گریت وال موتورز تصاویر رسمی شاسی بلند نو خود با نام رپتور را منتشر نموده است.این شاسی بلند مکعبی و عضلانی، در اواخر این ماه در نمایشگاه خودروی چنگدو ظاهر می گردد.

19 مرداد 1402

نگاهی به شهر زیباترین بادگیرهای ایران

مصطفی فاطمی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در مراسمی که به مناسبت هفته فرهنگی ابرکوه در مجاورت سرو کهنسال ابرکوه برگزار گردید، اظهار کرد: وقتی از تاریخ، تمدن و جاذبه های شهرهای استان سخن به میان می آید، هر شهر را با یک نماد خاص...

19 دی 1401

تدابیر ویژه قطر برای جابه جایی هواداران فوتبال در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی ، از تاکسی کریم تا کارت حیا

برگزارکنندگان جام جهانی 2022 ، اطلاعات مهمی را درباره نکات کلیدی از شرایط حمل و نقل در دوحه در طول برگزاری مسابقات این جام برای ساکنان این کشور و گردشگران خارجی منتشر نموده اند.

12 آبان 1401

معرفی 18 تا از بهترین دیدنی های اوساکا ژاپن

اوساکا یکی از بندرها و شهرهای مهم و زیبای کشور ژاپن است که علاوه بر حائز اهمیت بودن در زمینه های مختلف همچون صنعتی، تجاری و گردشگری دارد که برای توریست و علاقه مندان به صفر مقصد خوبی برای انتخاب می باشد. این شهر که با نام دیگر تنکا نو دایدوکوری به معنای...

13 مرداد 1401

هتل ارم یکی از برترین مراکز اقامتی تهران است

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، هتل ارم یکی از برترین مراکز اقامتی تهران است.

31 تیر 1401

سامسونگ هفته آینده رویداد آنپکد برگزار می کند؛ گلکسی S21 FE در راه است؟

این طور که به نظر می رسد هفته آینده یک رویداد گلکسی آنپکد دیگر از سوی سامسونگ برگزار خواهد شد که به احتمال زیاد باید شاهد رونمایی از گلکسی S21 فن ادیشن در آن باشیم.

22 تیر 1401

12 گوشی پرچم دار برتر 25 تا 70 میلیون تومان که همین الان می توانید خریداری کنید (خرداد 1401)

قدرتمندترین و مناسب ترین گوشی های پرچمدار بازار در بازه قیمتی 25 تا 70 میلیون تومان کدام هستند؟ در این بخش از راهنمای خرید خبرنگاران مگ، برگزیده ترین گوشی های بالارده بازار را برای شما معرفی و آنالیز نموده ایم.

16 تیر 1401

ارتباط سفر کردن و افزایش طول عمر انسان

مسافرت دنیایی از تجربیات ریز و درشت، شگفت انگیز و البته جالب توجه را در اختیار افراد قرار می دهد، اما آیا می دانید سفر کردن باعث افزایش طول عمر انسان می گردد؟

17 خرداد 1401

معرفی هتل 3 ستاره گاردن کورت در کیپ تاون

هتل گاردن کورت کیپ تاون | Garden Court Nelson Mandela Boulevardبه علت قرار گیری در بولوار نلسون ماندلا به هتل گاردن کورت بولوار نلسون ماندلا هم نامگذاری شده است. هتل گاردن کورت کیپ تاون Garden Court Nelson Mandela Boulevard به نام دیگر هتل گاردن کورت خیابان شرقی در کیپ تاون نیز مشهور است....

15 خرداد 1401

فراخوان ثبت نام در بخش نخبگان جایزه البرز 1401

خبرگزاری خبرنگاران- آئین جایزه البرز 1401 (بخش نخبگان) با هدف تکریم اهالی علم و تجلیل از 60 نفر از دانشمندان، نوآوران، دانشگاهیان و حوزویان برتر سراسر کشور، در مراسمی در اردیبهشت سال 1401 برگزار گردد.

13 خرداد 1401

نمایشگاه مجازی کتاب عادلانه ترین نوع عرضه کتاب است

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در سمنان، با اشاره به اینکه کرونا و محدودیت های ناشی از آن به رغم خسارت ها و مسائل فراوان، مزایایی نیز داشته است، اظهار داشت: برگزاری فعالیت های فرهنگی از جمله نمایشگاه کتاب...

16 اردیبهشت 1401

معرفی موزه هنر کاستیف قزاقستان

موزه هنر کاستیف قزاقستان | Kasteev Art Museumقدمت موزه هنر کاستیف قزاقستان به سال 1935 میلادی برمی شود. وقتی که، دولت پیشین قزاقستان بخشنامه ای را صادر کرد تا گالری هنر قزاق آغاز به فعالیت کند. در بخشنامه صادره، توجه ویژه ایی به سالگرد پانزدهمین نمایشگاه هنر این...

30 فروردین 1401

برگزاری جشنواره جاده ابریشم با حضور ایران در الجزایر

جشنواره جاده ابریشم با هدف آشنایی بیشتر مردم دنیا با هم و ایجاد صلح، آشتی و دوستی بیشتر مردم با هم برگزار گردید.

14 اسفند 1400

خواهرخواندگی یکی از شهرهای بوسنی با تبریز

حضور گردشگران در تبریز به گفته شهردار تبریز 17 درصد افزایش یافته است.

27 بهمن 1400

تشکیل خانواده فارغ از توانایی اقتصادی، یک وظیفه است

خبرگزاری خبرنگاران- معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی گفت: ازدواج و تشکیل خانواده فارغ از توانایی اقتصادی، یک وظیفه است امروز متاسفانه تصور می گردد که رزاق ما هستیم نه خداوند که این نگاه اشتباه است.

14 دی 1400

وقتی چشم از حدقه بیرون می زند

یک متخصص چشم با اشاره به این که پرکاری تیروئید یکی از علل مهم بیرون زدگی چشم هاست، گفت: با این که علت اصلی بروز این مشکل، پرکاری تیروئید است، اما افرادی که کم کاری تیروئید دارند یا حتی کسانی که تیروئیدشان طبیعی است هم ممکن است با این مساله روبه رو شوند....

17 مهر 1400

VPS و سرور مجازی ایرانی یا خارجی بخریم ؟

نوین هاست ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور : سرور های مجازی به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می شوند که هر کدام مزایا، معایب و کاربرد خود را دارند:

12 مهر 1400

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی تهرانی ها در روز جهانی المپیک

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی تهرانی ها در روز جهانی المپیک خبر داد.

10 مرداد 1400

جزییات تعطیلی گسترده تهران و البرز

بازار تهران، بانک ها و بورس تهران و البرز از فردا تا یکشنبه هفته آینده تعطیل شدند. براساس اطلاعیه وزارت کشور محدودیت ها از ساعت 18 روز دوشنبه 28 تیرماه شروع و تا ساعت 7 صبح روز دوشنبه چهارم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

7 مرداد 1400

گل محمدی دوربین های صداوسیما را تحریم کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حاضر به قرار گرفتن مقابل دوربین های صداوسیما در نشست خبری نشد.

30 تیر 1400
تعداد: (36)