معرفی هتل 3 ستاره گاردن کورت در کیپ تاون

به گزارش وبلاگ آوا، هتل گاردن کورت کیپ تاون | Garden Court Nelson Mandela Boulevard

به علت قرار گیری در بولوار نلسون ماندلا به هتل گاردن کورت بولوار نلسون ماندلا هم نامگذاری شده است. هتل گاردن کورت کیپ تاون Garden Court Nelson Mandela Boulevard به نام دیگر هتل گاردن کورت خیابان شرقی در کیپ تاون نیز مشهور است. در متن زیر خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه 3 ستاره را تا دیدنی های کیپ تاون آفریقای جنوبی بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل گاردن کورت کیپ تاون را مرور کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره گاردن کورت در کیپ تاون

خدمات رفاهی هتل گاردن کورت کیپ تاون

این هتل 3 ستاره در کیپ تاون شما را شگفت زده می نماید. پارکینگ خصوصی، اینترنت وای فای و نظافت روزانه اتاق ها در این اقامتگاه رایگان می باشد. ترانسفر فرودگاهی و خدمات حمل نقل به اطراف هتل، در صورت درخواست برایتان مهیا خواهد بود. اگر با خانواده به این شهر زیبای آفریقایی آمده اید، می توانید از خدمات نگهداری از بچه ها برخوردار شوید. شستشوی لباس ها و خدمات اتوشویی و اتوکشی را از کارکنان هتل خواسته و هزینه آن را پرداخت کنید. برای دیدار های کاری، یک مرکز تجاری، 7 اتاق دیدار و امکان فکس و فتوکپی مهیا خواهد بود.

فضایی جداگانه برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است و اینترنت وای فای در فضای عمومی هتل نیز یافت می گردد. حیوانات حق ورود به هتل را ندارد و ورود به هتل گاردن کورت کیپ تاون از ساعت 2 بعد از ظهر تا نیمه شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. حداقل سن ورود بدون والدین به هتل، 18 سال می باشد. برای استفاده از مرکز کامپیوتر باید هزینه پراخت گردد و مساحت فضای کنفرانس در این هتل 298 متر مربع می باشد.

تهویه مطبوع، فروشگاه در هتل، روزنامه، امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر، کرایه ماشین و خدمات اتاق از دیگر امکانات این اقامتگاه است. برای هدایت گرفتن راجع به گشت های درون شهری به سراغ کارکنان هتل در میز پذیرش بروید.

امکانات تفریحی هتل گاردن کورت کیپ تاون

استخر شنایی در فضای باز محیط مناسبی چه برای استراحت در هوای مطبوع و چه برای شنا می باشد. مرکز تناسب اندام برای ورزش و نرمش های روزانه تجهیز شده است. هتل باغی زیبا برای پیاده روی دارد و تراسی نیز رو به این فضا قرار گرفته است. میز پذیرش می تواند شما مهمانان را با تورهای رزرو شده به تماشا جاذبه های محلی مانند سفر به جزیره روبن، بازدید از کیپ تاون یا بالا رفتن از کوه تیبل با تله کابین بفرستد.

رستوران هتل

صبحانه رایگان سرو می گردد و به شکل بوفه در دسترس است و هر صبح بین ساعت 6:30 تا 10:00 سرو می گردد. خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است و نهار بسته بندی شده هم می توانید سفارش دهید. منوی غذاهای رژیمی و غذاهای سبک نیز قابل سفارش است.

  • رستوران هاربر ویو Harbour View: در کنار یک بوفه یا صبحانه قاره ای، بوفه شام و یک منوی لاکارته à la carte را در یک فضای محدود سرو می نماید. تعدادی از رستوران ها در 3 کیلومتری این هتل باغی یافت می شوند که می توانید برای صرف غذا به این مکان ها بروید.

امکانات اتاق های هتل

هر اتاق تهویه مطبوع داشته و دارای چشم انداز ای رو به خلیج تیبل، قله شیطان و جزیره روبن است. تمام 292 اتاق هتل، مجهز به تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی، یخچال، گاوصندوق دیجیتالی، تلفن، میز مطالعه، کتری برقی و نظافت روزانه است. برای خانواده های مهمان تخت نوزاد و گهواره رایگان است. اتاق ها با پرده های ضخیم تاریک می شوند و هوای درون اتاق با کنترلی، تنظیم می گردد. در حمام های خصوصی، دوش، وسایل آرایشی بهداشتی رایگان به همراه سشوار و سرویس های بهداشتی طراحی شده مختص همین هتل قرار داده شده است.

برای کودک 3 تا 12 سال، اگر از تخت های موجود درون اتاق ها استفاده گردد، هزینه اقامت رایگان است. برای رزرو اتاق در هتل گاردن کورت کیپ تاون سری به قسمت رزرو هتل کیپ تاون در سایت وبلاگ آوا بزنید.

انواع اتاق های هتل گاردن کورت کیپ تاون

در تمام اتاق های هتل سیگار کشیدن ممنوع است.

  • اتاق اکسکیوتیو کینگ: یک تخت دو نفره بزرگ کینگ با 35 متر مربع دارد.
  • اتاق دابل: با دو تخت دونفره و 25 مترمربع مساحت قابل رزرو می باشد.
  • اتاق استاندارد کینگ: 25 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره بزرگ کینگ دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر کیپ تاون

  • د بیسکیت میل: 1.2 کیلومتر است که با 25 دقیقه پیاده روی یا 6 دقیقه رانندگی به جاذبه خواهید رسید. اگر اتوبوس شماره 102 را سوار شوید، در مدت 15 دقیقه به آنجا خواهید رسید.
  • ناحیه شش مسجد: 1.4 کیلومتر دورتر است. با تاکسی 5 دقیقه تا راه خواهید داشت. پیاده 26 دقیقه ای و با اتوبوس شماره 102، تقریباً 8 دقیقه ای به این محله می رسید.
  • ناحیه شش کلیسا: فاصله تا هتل 1.5 کیلومتر است. با تاکسی 5 دقیقه تا به این ناحیه راه دارید.
  • موزه قلب کیپ تاون: فاصله آن تا هتل 1.7 کیلومتر است. با تاکسی 7 دقیقه تا به این موزه راه دارید.
  • مرکز علمی کیپ تاون: 1.7 کیلومتری هتل است. با تاکسی 7 دقیقه طول می کشد تا به این محل برسید.
  • لانگ استریت: 3.1 کیلومتری هتل است. با تاکسی 11 دقیقه تا این خیابان شلوغ زمان خواهد برد.
  • وی اند ای واترفرانت: 4.2 کیلومتر است که با 15 دقیقه رانندگی از هتل به این بندر و مرکز خرید زیبا می رسید.
  • مرکز خرید کانال واک: 7.4 کیلومتر است که با 15 دقیقه رانندگی به این فروشگاه می رسید.
  • گروت کونستانتینا: تا هتل، 11 کیلومتر فاصله است که با 22 دقیقه رانندگی به این مکان می رسید.
  • موزه روبن آیلند: تا هتل، 16.4 کیلومتر فاصله دارد. که باید تا بندر واترفرانت رفته و از آنجا لنج و قایق سوار شوید تا در مدت یک ساعت شاید هم بیشتر به این جزیره و موزه تماشای آن برسید.
  • کوهستان چمپمنز پیک: 19.8 کیلومتر دروتر بوده و با 40 دقیقه رانندگی به این کوهستان خواهید رسید. هیچ وسیله حمل و نقل عمومی به سمت این کوه و جاده زیبای رو به دریای آن نمی رود.
  • میدان گرین مارکت: 4 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با 10 دقیقه رانندگی به این محل و جاذبه های اطراف آن خواهید رسید. اتوبوس خط 102 نیز مستقیم شما را در مدت 14 دقیقه به این مکان می برد.
  • کوه تیبل: 8 کیلومتر دورتر بوده که با 25 دقیقه رانندگی به این کوهستان خواهید رسید. با حمل و نقل عمومی باید 3 خط عوض کنید و تازه 2 ساعتی در راه خواهید بود. تا ابتدای این کوه تنها، 4.3 کیلومتر فاصله است.
  • اقیانوس آرام (آتلانتیک): 10 کیلومتر است که با 15 دقیقه رانندگی به ساحل اقاینوس آرام خواهید رسید.
  • : 14.3 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، 17 دقیقه راه دارید.

موقعیت هتل گاردن کورت کیپ تاون

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

آفریقای جنوبی، 7925، کیپ تاون، استان والمار، جاده کورونیشن و ملبورن

Corner and, Coronation Road & Melbourne Road, Walmer Estate, Cape Town, 7925, South Africa

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 3 ستاره گاردن کورت در کیپ تاون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره گاردن کورت در کیپ تاون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید