اخبار اقتصادی

کشف شمشیر هزارساله در رودخانه

گروهی از محققان اعلام کردند شمشیر زنگ زده ای که به یاری یک قلاب از یکی از رودخانه های واقع در انگلستان بیرون کشیده شده بود، درحقیقت یک سلاح وایکینگی است که به حوالی 850 تا 975 میلادی تعلق دارد.

20 اسفند 1402

چگونه در یک سفر هم از قبرس شمالی بازدید کنیم و هم از قبرس جنوبی ؟

برای سفر به قبرس شمالی می توانید با همراه داشتن مدارک کامل و بدون ویزا سفر کنید ولی معمولا احتیاج به ارائه دعوت نامه از یک شرکت معتبر املاک دارید که می توانید با قبرس آنلاین در ارتباط باشید.

3 اسفند 1402

خانه موزه مقدم یکشنبه تعطیل است

خانه موزه مقدم در تهران، یکشنبه دوم مهرماه تعطیل است.

1 مهر 1402

ویژگی های چادر مسافرتی ایده آل برای شما کدامند؟

یکی از وسایلی که در هنگام سفر کارایی زیادی دارد، چادر مسافرتی است که گاها هزینه های سفر را تا حد چشمگیری کاهش داده و می تواند برای سفرهایی مثل طبیعت گردی ایده آل باشد. اگر شما قصد خرید یک چادر مسافرتی مناسب را دارید تا بتواند پناهگاهی امن برایتان باشد،...

26 تیر 1402

انواع سرمایه گذاری در استارتاپ ها

شناخت انواع سرمایه گذاری در استارتاپ ها دانشی همیشگی برای هر فردی است که در پی راه اندازی کسب و کار خود است. جذب سرمایه همواره یکی از دغدغه های استارتاپ ها بوده و هست. در هر مرحله از رشد کسب و کار می تواند و باید به سراغ جذب سرمایه برود و برای همین هم دقیقا...

27 خرداد 1402

این نوکیاهای مقرون به صرفه قیمت رکورد فروش 1100 را می شکنند؟، عکس

گجت نیوز نوشت: نوکیا سی 110 - Nokia C110 و نوکیا سی 300 - Nokia C300 تازه ترین گوشی های مالی برند فنلاندی در محدوده قیمت 100 دلار هستند.

16 خرداد 1402

کمبود شدیدشکر با نرخ دولتی در بازار

رییس اتحادیه سوپرمارکت داران گفت: قیمت شکر دولتی 23 هزار و 230 تومان است، اما در حال حاضر شرکت بازرگانی دولتی شکر با نرخ دولتی در بازار عرضه نکرده است و شکر دولتی در بازار موجود نیست.

18 اردیبهشت 1402

پاداش ویژه برای پرسپولیسی ها پس از دربی 100

رضا درویش پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در داربی 100 مقابل استقلال که با نتیجه یک بر صفر به سرانجام رسید، اظهار کرد: این برترین هدیه ای بود که می توانستیم به طرفداران در چنین روز خجسته ای بدهیم. گفته بودم پرسپولیس فقط برای بردن آماده است و موقعیتی نیز...

3 اردیبهشت 1402

اطلاعیه نو ایلان ماسک در خصوص توئیتر بلو، پول بدهید یا از تیک آبی خداحافظی کنید

توئیتر در اواخر ماه مارس، خاطرنشان کرد که کاربران تایید شده قدیمی، از ابتدای آوریل (12 فروردین) تیک آبی خود را از دست خواهند داد، اما هیچ اتفاقی رخ نداد.

25 فروردین 1402

چین پس از میانجی گری برای توافق ایران و عربستان در پی نقش بزرگتر جهانی است

شی جین پینگ، رئیس جمهور چین پس از آنکه پکن در به اصطلاح کودتایی دیپلماتیک به عنوان میزبان مذاکراتی میان ایران و عربستان سعودی عمل کرد که به توافق آنها برای برقراری دوباره روابط انجامید، خواهان نقش بزرگتری برای این کشور در مدیریت امور جهانی شده است.

22 اسفند 1401

خبر عجیب و غریب درباره واردات خودرو: چه کسی ضعیف ترین بی ام و تاریخ را به ایران می آورد؟

دیجیاتو نوشت: گزارش های غیر رسمی به واردات BMW 116i اشاره می نمایند، ارزانترین مدل ازکوچکترین سری محصولات بی ام و با قیمت کمتر از 20 هزاردلار

16 اسفند 1401

پیش بینی ترافیک سنگین سفرهای نوروزی تا پنجم فروردین 1402

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پیش بینی ترافیک سنگین سفرهای نوروزی تا پنجم فروردین 1402 صورت پذیرفت.

11 بهمن 1401

آنالیز گلکسی تب A7 سامسونگ؛ برترین رقیب اندرویدی آیپد 2020

سامسونگ در عرضه محصولات مالی و در عین حال باکیفیت، یکی از برترین هاست و این موضوع را می توانیم در تبلت میان رده گلکسی تب A7 این شرکت به وضوح ببینیم. این محصول میان رده سامسونگ با استقبال خوبی از سوی کاربران در فروشگاه آنلاین خبرنگاران روبرو شده است. در...

8 بهمن 1401

8 فایده مهم چرت روزانه

قبلا بسیاری از پژوهشگران توصیه می کردند که افراد از چرت زدن در طول روز اجتناب نمایند. پیشرفت های علمی در دهه های اخیر باعث شدند پژوهشگران در زمینه تأثیر عادات و بهداشت خواب روی عملکرد های ذهنی و جسمی، به اطلاعات کامل تری دست پیدا نمایند. امروزه از دیدگاه...

5 بهمن 1401

تاکید رئیس جمهور بر مولدسازی و برطرف موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی

خبرگزاری مهر/ براساس گفته های وزیر میراث فرهنگی کشور، تاکید رئیس جمهور بر مولدسازی و برطرف موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی صورت گرفت.

26 آذر 1401

کشت ارقام زیتون مقاوم به سرما و خشکی در مینودشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، دکتر جود محمدی اضافه نمود: در شرایط کنونی مسئله کم آبی در مورد محصولات کشاورزی را باید با مقاوم کردن محصولات به کم آبی حل کرد که زیتون یکی از این محصولات است. در مینودشت ارقام زیتون...

22 آبان 1401

خودرو های نو در راه بازار؛ اسامی 9 خودرو نو داخلی

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: از سال آینده 9 خودروی تازه داخلی به جمع تولیدات خودروسازان داخلی اضافه خواهد شد.

5 آبان 1401

یک تحقیق بزرگ در آمریکا، بهترین سن برای ترک سیگار را برای جلوگیری از خطرات مرگ شناسایی کرده است

یک تحقیق بزرگ نشان می دهد که میزان مرگ و میر در افراد سیگاری که قبل از 35 سالگی سیگار را ترک می کنند، در یک دوره زمانی تعیین مشابه با افرادی است که اصلاً سیگار نکشیده اند.

4 آبان 1401

جلسه ویژه در آمریکا درباره ناآرامی های ایران ، صدور مجوز به خاطر مردم ایران!

وزیر امورخارجه آمریکا در ادامه کوشش های واشنگتن برای دامن زدن به ناآرامی ها در کشورمان با جمعی از به اصطلاح مدافعان حقوق بشر و حقوق زنان در ایران ملاقات کرد.

23 مهر 1401

افزایش سطح باغات پسته کرمانشاه

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش سطح باغات پسته استان، گفت : سطح باغات پسته استان طبق برنامه ریزی اجرا شده باید ظرف مدت پنج سال به هزار هکتار برسد.

9 مهر 1401
تعداد: (227)