طراحی گرافیکی و چاپ

کپی پارتنر چینی ایران خودرو از استایل آمریکایی!، عکس

به تازگی، گریت وال موتورز تصاویر رسمی شاسی بلند نو خود با نام رپتور را منتشر نموده است.این شاسی بلند مکعبی و عضلانی، در اواخر این ماه در نمایشگاه خودروی چنگدو ظاهر می گردد.

19 مرداد 1402

تصاویر ، قیمت پایه این کادیلاک زیبا و قدرتمند 9 میلیارد تومان است!

جنرال موتورز سال آینده میلادی فراوری یکی از لوکس ترین مدل های تاریخ این کمپانی از برند کادیلاک را آغاز می نماید که قیمت پایه اش 300 هزار دلار (حدود 9 میلیارد تومان) است.

26 مهر 1401

آکواریوم اصفهان را با جزییات کامل بشناسید، عکس

نکات مثبتاولین آکواریوم کشور که دارای تونل آکواریوم است.کامل ترین و زیباترین نوع آکواریوم در ایرانوجود 300 گونه متنوع از آبزیانوجود شش نوع کوسه مختلفحضور بیش از 100 گونه بسیار سمی، خطرناک و نادرنکات منفیمتاسفانه بسیاری از گونه های نادر از بین رفته اند.آکواریوم...

11 مرداد 1401

سه هنرمند صنایع دستی البرز پیروز به دریافت مهر اصالت بین المللی شدند

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، سه هنرمند صنایع دستی البرز پیروز به دریافت مهر اصالت بین المللی شدند.

3 مرداد 1401

تپه های گرانشی؛ وقتی شیب ها برعکس عمل می نمایند

ما آموخته ایم نیروی گرانش زمین باعث می گردد همه چیز به سمت زمین در حرکت باشد. به همین علت وقتی ببنیم گرانش روی یک تپه در جهت عکس عمل می نماید، بسیار تعجب می کنیم.

21 فروردین 1401

آموزش ساخت 8 کادوی دست ساز ولنتاین

با نزدیک شدن به ولنتاین بازار هدیه دست ساز عاشقانه و ایده هایی نو برای ساخت کادو دست ساز ولنتاین برای آقایان و خانم ها حسابی داغ می گردد. قطعاً هیچ ایده ای در روز ولنتاین شیرین تر از ساخت یک کادو ولنتاین دست ساز برای دوست و همسر نیست. شما می توانید بدون...

19 فروردین 1401

هزاره فردوسی تاثیر بسیاری در توسعه مطالعات شاهنامه پژوهی در ایران و دنیا دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، نشست تخصصی هزاره فردوسی در آیینه مطالعات ایران شناسی اروپایی با سخنرانی علی محمد طرفداری عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار گردید و قربانعلی کناررودی رییس...

20 بهمن 1400

مردی که خط زمینه را روی تخته سیاه باب کرد

به مناسبت زادروز سلیم نیساری، چهره فقید زبان و ادبیات فارسی و حافظ پژوه خاطراتی را از او می خوانیم که به آغاز استفاده از خط زمینه روی تخته و بعلاوه ماجرای مدرسه رفتن او برمی شود.

19 بهمن 1400

گزارش نگران کننده سازمان ملل: قیمت مواد غذایی در قله 10 ساله!

خبرنگاران- بحران مواد غذایی و افزایش قیمت آن یکی از نگرانی های کشورهاست و فائو نیز درخصوص موج افزایش قیمت مواد خوراکی هشدارهایی داده است. البته که برخی بر این باورند که این افزایش به دلیل محدودیت های کرونایی کشورها در سال 2020 رخ داده اما جهش قیمت ها و رسیدن...

12 آذر 1400

مراقبت از دستگاه گردش خون

بازرسی دستگاه گردش خون بسیار مهم می باشد زیرا بیماری های دستگاه نام برده علاوه بر اهمیت ویژه ای که در طرز خدمت و بهداشت در کلیه بیماری ها (اعم از میکروبی و یا غیرمیکروبی) دارند، وضع، روش و

4 آبان 1400

نیستاتین (NYSTATIN)

مقدار مصرف: قرص واژینال 100 هزار واحد یک بار در شب و به مدت دو هفته- در نوزادان به دلیل عفونت قارچی دهان هر 6 ساعت از سوسپانسیون (شربت) استفاده می گردد.

28 مهر 1400

تغذیه بچه ها 6 ، 2 سال

با توجه به اینکه شرط لازم برای دستیابی به توانمندیهای ذهنی وجسمی بچه ها، مراقبت تغدیه ای از آنان است ومراقبت تغدیه ای دربچه ها به ارتقای شاخص های رشد، دریافت غذای سالم ومغذی وایجاد باورها وعادت صحیح غذایی درکودکی و بزرگسالی منجر می شود؛ لذا این جزوه...

7 مهر 1400

چاپ رنگ اسپات (پنتون) چیست و چگونه انجام می گردد؟

نیکلاس اولسون، مدیر برند قسمت رول کم عرض در شرکت فلینت گروپ عقیده دارد که تطابق رنگها(colour matching) برای به دست آوردن دقیق رنگ های اسپات، یکی از مهمترین چالش ها در جریان کاری فراوری و چاپ انواع بسته بندی مانند چاپ لیبل محسوب می گردد.

18 مرداد 1400

درخشش شرکت های دانش بنیان در حوزه فناوری های همگرا

فناوری های همگرا، به مجموعه 4 فناوری اطلاعات، زیستی، شناختی و نانو گفته می شود که در هم افزایی و یکپارچگی با هم می توانند به نیازهایی از انسان پاسخ گویند که تا به امروز فناوری های دیگر قادر به آن نبوده اند.

8 مرداد 1400

رونمایی از پوستر فیلم واداشته در سی و هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر

تهران (پانا) - همزمان با حضور بین المللی فیلم واداشته به کارگردانی سیاوش گرجستانی و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی در جشنواره جهانی فیلم فجر از پوستر این فیلم رونمایی شد.

18 تیر 1400

تراشه ای که تلفن های هوشمند را هوشمندتر می کند

شرکت اپل ادعا کرده است که تراشه آ14 در کار های یادگیری ماشین تا 10 مرتبه سریعتر از تراشه آ13 است. شکی نیست که دیگر سازندگان تلفن های هوشمند نیز هنگام گذار به فناوری 5 نانومتر ادعا های مشابهی مطرح خواهند کرد.

11 آذر 1399

مغز زنانه؛ بروشور شناخت علمی خانم ها

خبرنگاران/کردستان برای همه زنان و مردان، به خصوص در زندگی زناشویی، شاید همیشه این سوال مطرح بوده است که آیا زن و مرد نگرش یکسانی به موضوعات واحد دارند؟

31 شهریور 1399

چاپ 3بعدی و هوش مصنوعی ناجی فناوری هسته ای می شوند

محققان آزمایشگاه ملی اوک ریج امیدوارند با بکارگیری فناوری چاپ سه بعدی و هوش مصنوعی در طراحی و تولید فناوری هسته راکتور، این فناوری مهم را بهبود بخشند.

25 شهریور 1399

اخراج بیش از 3 میلیون روس از کار از اواسط فروردین ماه

در گزارشی از سوی وزارت کار روسیه تعیین شده که از اول ماه آوریل (نیمه فروردین) تا 20 ژوئن (آخر خرداد ماه)، بیش از سه میلیون و 500 هزار نفر در این کشور اخراج شدند که شهر مسکو بیشترین تعداد را داشته است.

7 شهریور 1399

تاریخ شفاهی فرماندهان و رزمندگان استان زنجان کتاب می شود

قاسم محمدی در گفت وگو با خبرنگارخبرنگاران در زنجان، گفت: شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس حق بزرگی بر کشور دارند و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس زنجان نیز به دنبال ضبط و ثبت خاطرات این عزیران است.

11 تیر 1399
تعداد: (21)