بازی رایانه ای و کنسول بازی

بازی اکشن Hi، Fi Rush برای ایکس باکس و کامپیوتر عرضه شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

استودیوی تانگو گیم ورکس (Tango Gameworks) به تازگی از بازی اکشن و ریتمیک Hi-Fi Rush برای ایکس باکس سری و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

14 بهمن 1401

بازنگری Alone in the Dark برای پلتفرم های امروزی معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

اگرچه چند روز قبل از معرفی رسمی لیک هایی از این بازی منتشر شده بود، اما بالاخره شرکت تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) به صورت رسمی بازی Alone in the Dark را برای ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی معرفی کرد. این بازی در واقع بازنگری (ریبوت) بازی ترس...

24 مرداد 1401

معرفی 18 تا از بهترین دیدنی های اوساکا ژاپن

اوساکا یکی از بندرها و شهرهای مهم و زیبای کشور ژاپن است که علاوه بر حائز اهمیت بودن در زمینه های مختلف همچون صنعتی، تجاری و گردشگری دارد که برای توریست و علاقه مندان به صفر مقصد خوبی برای انتخاب می باشد. این شهر که با نام دیگر تنکا نو دایدوکوری به معنای...

13 مرداد 1401

ارزش کل سی دی پراجکت رد پس از سایبرپانک 2077 یک چهارم شده است

شرکت سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) یکی از بزرگ ترین سازنده های بازی در جهان است. از عناوین محبوب این شرکت نیز می توان به ویچر 3 (The Witcher 3) و سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) اشاره نمود. بازی سایبرپانک در زمان عرضه اصلاً خوب عمل نکرد و همین باعث شد ارزش این شرکت روز به روز...

5 مرداد 1401

بازی Wo Long: Fallen Dynasty از تهیه کنندگان بلادبورن و نیوه معرفی گردید

استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی از بازی نو خود با نام Wo Long: Fallen Dynasty برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

27 تیر 1401

ببینید؛ گیم پلی مدرن وارفر 2 فوق العاده به نظر می رسد

همانطور که وعده داده شده بود، اولین تریلر طولانی از گیم پلی بازی کال آو دیوتی: مدرن وارفر 2 در رویداد Summer Game Fest به نمایش گذاشته شد.

26 تیر 1401

12 گوشی پرچم دار برتر 25 تا 70 میلیون تومان که همین الان می توانید خریداری کنید (خرداد 1401)

قدرتمندترین و مناسب ترین گوشی های پرچمدار بازار در بازه قیمتی 25 تا 70 میلیون تومان کدام هستند؟ در این بخش از راهنمای خرید خبرنگاران مگ، برگزیده ترین گوشی های بالارده بازار را برای شما معرفی و آنالیز نموده ایم.

16 تیر 1401

مجموعه پورتال شامل دو بازی اصلی برای نینتندو سوییچ معرفی گردید

کمپانی ولو اعلام نمود که بازی پرتال: مجموعه کامپنیون (Portal Companion Collection) برای کنسول سوییچ عرضه خواهد شد. این مجموعه شامل پرتال 1 و پرتال 2 است. بعلاوه در امسال میلادی عرضه خواهد شد.

22 فروردین 1401

سلیمی: دولتمردان باید جوابگوی عملکرد خود باشند

یک نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: دولتمردان در این سال های اخیر با کم کاری که در برطرف مسائل مردم داشتند؛ فلذا باید جوابگوی عملکرد خود باشند.

9 شهریور 1399