بازی Wo Long: Fallen Dynasty از تهیه کنندگان بلادبورن و نیوه معرفی گردید

به گزارش وبلاگ آوا، استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی از بازی نو خود با نام Wo Long: Fallen Dynasty برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty از تهیه کنندگان بلادبورن و نیوه معرفی گردید

بدون شک تیم نینجا یکی از با استعدادترین توسعه دهندگان صنعت بازی های ویدیویی در زمینه بازی های اکشن است و با سری بازی های مانند نینجا گایدن و Nioh، بارها ارزش خود را ثابت نموده است. بنابراین جای تعجب نیست که هواداران این ژانر مشتاقانه منتظر جزئیات تازه درباره پروژه های بعدی این سازنده بودند. حال در مراسم اخیر ایکس باکس و کمپانی بتسدا، بالاخره بازی تازه این استودیو با تریلری مجذوب کننده و هیجان انگیز معرفی گردید.

Wo Long: Fallen Dynasty یک بازی اکشن و فانتزی با اتسمفری تاریک است که در دوره سه پادشاهی چین اتفاق می افتد. با این حال زمین به وسیله شیاطین تسخیر شده است و شما به عنوان یک سرباز بی نام باید برای بقا در برداشت تخیلی بازی از دوران سلسله هان مبارزه کنید. در تریلر منتشر شده مبارزه روان و از طرفی تاکتیکال به نظر می رسد که البته از استودیوی تیم نینجا اینگونه انتظار می رود. ظاهرا مبارزات بازی از هنرهای رزمی چینی الهام گرفته شده اند. بعلاوه شما علاوه بر شیاطین با انسان ها مبارزه نموده و قدرت درونی آواتار را تقویت خواهید کرد. طبق گفته ها استایل های مبارزه در این بازی شامل 5 فاز خواهند شد.

از طرفی به نظر می رسد که بازیکن علاوه بر هنرهای رزمی، قادر انجام حرکات آکروباتیک نیز است. طبق سخن یکی از شخصیت های بازی در تریلر، آواتار دارای اکسیر ابدی است. نوعی قدرت فراطبیعی که با آن می تواند با دشمنان شیطانی مبارزه کند.

در بخشی از تریلر یکی از این دشمنان حتی یک نوع آیتم خاص را مصرف می نماید و به یک شیطان غول پیکر تبدیل می گردد. شاید آواتار نیز قادر باشد خود را به اشکال مختلفی در بیاورد. به صورت کلی تریلر بازی بیشتر شامل صحنه های سینمایی است و چندان از گیم پلی اطلاعاتی به ما نمی دهد. در نهایت لازم به ذکر است که ماساکی یاماگیوا (Masaaki Yamagiwa) به عنوان تهیه کننده بازی بلادبورن و فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، تهیه کننده بازی Nioh، روی توسعه این بازی همکاری خواهند داشت.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در اوایل سال 2023 برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی بعلاوه در روز اول عرضه روی سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Wo Long: Fallen Dynasty از تهیه کنندگان بلادبورن و نیوه معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Wo Long: Fallen Dynasty از تهیه کنندگان بلادبورن و نیوه معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید