ببینید؛ گیم پلی مدرن وارفر 2 فوق العاده به نظر می رسد

به گزارش وبلاگ آوا، همانطور که وعده داده شده بود، اولین تریلر طولانی از گیم پلی بازی کال آو دیوتی: مدرن وارفر 2 در رویداد Summer Game Fest به نمایش گذاشته شد.

ببینید؛ گیم پلی مدرن وارفر 2 فوق العاده به نظر می رسد

کمپانی اکتیویژن و استودیوی اینفینیتی وارد بخشی از یک ماموریت بازی با نام Dark Water را به نمایش گذاشتند که شامل صحنه های انفجار، درگیری های استراتژیک، شخصیت های قدیمی و تازه و موارد دیگر می گردد. در واقع ماموریت ذکر شده، قهرمانان گروه تسک فورس 141 یعنی سوپ، گز، کاپیتان پرایس و… را نشان می دهد که به کشتی دشمن نفوذ می نمایند تا جلوی پرتاب یک موشک را بگیریند. تریلر با محیط های تنگ و تاریک آغاز می گردد و به شکلی انفجاری با نمایش بخش های مختلفی از بازی به سرانجام می رسد.

با این حال فارغ از صحنه های اکشن و گیم پلی که شباهت غیر قابل انکاری به نسخه های قبلی سری مدرن وارفر دارد، چیزی که در این تریلر بیشتر توجه ما را به خود جلب می نماید، جلوه های بصری بازی است. همانطور که می دانید، مدرن وارفر 2 از موتوری تازه استفاده می نماید که نسخه بهبود یافته موتوری است که مدرن وارفر 2019 و دیگر بازی های سری تا به امروز با آن توسعه داده شده اند. این موتور تازه علاوه بر بهبود در هوش مصنوعی شخصیت ها، شامل سیستم گرافیکی تازهی است که باعث شده تا شاهد جلوه های بصری خیره نماینده ای باشیم.

همانطور که در تریلر خواهید دید، نورپردازی محیط به شیوه ای عالی اجرا شده و جلوه های بصری نظیر باران و هوای مه آلود بسیار مجذوب کننده و باکیفیت هستند. از طرفی سیستم فیزیک بازی در سطح قابل توجهی به نظر می رسد و اشیاء مختلف واکنش مناسبی به تکان خوردن های مداوم کشتی دارند. بعلاوه انیمیشن های حرکتی شخصیت ها نیز روان تر از همواره به نظر می رسند.

کال آو دیوتی: مدرن وارفر 2 در تاریخ 28 اکتبر 2022 (6 آبان 401) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. جالب است بدانید که این مجموعه پس از گذشت تقریبا 10 سال بار دیگر روی پلتفرم استیم در دسترس قرار خواهد گرفت. تمامی نسخه ها با قیمت 70 دلار عرضه خواهند شد و استودیوی سازنده انتشار محتواهای تازه و رایگان مانند نقشه ها، رویدادها و حالت های تازه را وعده داده است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ گیم پلی مدرن وارفر 2 فوق العاده به نظر می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ گیم پلی مدرن وارفر 2 فوق العاده به نظر می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید