فینگر فود جیب تاجر مرغ با نان تست؛ آموزش قدم به قدم

به گزارش وبلاگ آوا، فینگرفود جیب تاجر یکی از پرطرفردارترین فینگرفودهاست و دلیلی نامگذاریش اینه که شبیه یک جیبِ پره! جیب تاجر یک فینگرفود خوشمزه با ظاهری اشتها برانگیزه که میتونه با دورچین های مناسب گزینه خیلی خوبی برای مهمونی ها و تولد ها و… به عنوان غذای جدید باشه.

فینگر فود جیب تاجر مرغ با نان تست؛ آموزش قدم به قدم

به گزارش وبلاگ آوا به نقل از اکالا بلاگ

مواد لازم:

سینه مرغ پخته شده1 عدد

نان تست1 بسته

جعفری خرد شده4 قاشق غداخوری

سس مایونز2 الی 3 قاشق سر پر

تخم مرغ2 عدد

شیر3 قاشق غذاخوری

پودر سوخاری یا پانکوبه مقدار لازم

خیار شور،ذرت،نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم

طرز تهیه جیب تاجر مرغ:

برای آماده سازی مواد میانی جیب تاجر، سینه مرغ رو به همراه یک عدد پیاز و نمک و فلفل سیاه بذارین بپزه و بعد از خنک شدن خرد کنین و بهش خیارشور ریز خرد شده، جعفری ساطوری، ذرت، نمک، فلفل سیاه (یا هر ادویه دلخواه مثل آویشن و…) و سس مایونز اضافه کنید و خوب باهم مخلوط کنید. نتیجه مثل عکس زیر میشه. تا اینجای کار مواد داخل جیب تاجر آماده شده و باید بریم سراغ قالب نهاییش.

لبه های نون تست رو با چاقو از هر چهار طرف جدا کنید، دو تا نون تست رو روی هم قرار بدید و با وردنه کاملا صاف کنین تا بهم بچسبن.

بعد با قالب گرد نون ها رو قالب بزنید و دو عدد تخم مرغ رو با همزن دستی خوب هم برنید تا از حالت لختگی خارج بشن و شیر رو بهش اضافه کنید (من کمی فلفل سیاه هم اضافه کردم تا بوی تخم مرغ رو بگیره). نون های قالب زده رو داخل مخلوط شیر و تخم مرغ خیس کنید.

بعد از این که نون ها رو در مخلوط گفته شده خیس کردید، اونارو داخل پودر سوخاری یا پانکو بغلتونید.

داخل ظرف گودی روغن سرخ کردنی بریزید و روی حرارت متوسط قرار بدین تا داغ بشه و نون ها رو داخلش سرخ کنید. وقتی هر دو طرف سرخ شد کاملا پف میکنه و وسطش توخالی میشه. بعد از سرخ شدن داخل صافی قرار بدین تا روغن اضافش بره و به همین ترتیب تمام نون ها رو سرخ کنید.

بعد از سرخ کردن، نون ها رو با چاقو از وسط نصف کنین (میتونین هم نصف نکنین و فقط از یک سمت بازش کنین تا گرد باشه اما وقتی نصف میکنین شکیل تر دیده میشه) و داخلش رو با سالاد مرغ پر کنین.

همونطور که گفتیم از سالاد ها با مواد مختلفی میتونین برای داخلش استفاده کنین اما این ترکیب عالی میشه حتما امتحان کنین. میتونید با سبزی، سالاد و سس های مختلف این فینگر فود خوشمزه رو تزیین کنید.

منبع: جام جم آنلاین

به "فینگر فود جیب تاجر مرغ با نان تست؛ آموزش قدم به قدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینگر فود جیب تاجر مرغ با نان تست؛ آموزش قدم به قدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید