ملاقات بشار اسد با فرستاده پوتین در دمشق

به گزارش وبلاگ آوا، فرستاده رئیس جمهور روسیه در ملاقات با بشار اسد در سوریه با وی درباره همکاری دوجانبه و کوشش برای کاهش پیامدهای تحریم مالی بحث و تبادل نظر کرد.

ملاقات بشار اسد با فرستاده پوتین در دمشق

به گزارش وبلاگ آوا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، الکساندر لاورنتیف، فرستاده رئیس جمهور روسیه به سوریه با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در دمشق ملاقات کرد.

دو طرف بر عزم و اراده خود برای افزایش همکاری و کوشش برای رسیدن به راه حلی برای مسائل ناشی از سیاست های برخش کشورهای غربی علیه سوریه و کاهش پیامدهای تحریم های ظالمانه علیه مردم سوریه تأکید کردند.

لاورنتیف بر حمایت کشورش از حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه و مخالفت با هرگونه اقدامی که حاکمیت این کشور را هدف قرار دهد و مانع از بین بردن بقیه تروریست ها و انتها جنگ و بازپس گیری تمام اراضی گردد، تأکید کرد.

در این ملاقات درباره مسائل سیاسی از جمله نشست های کمیته قانون اساسی سوریه و فشارهای آمریکا و بعضی کشورهای غربی برای کارشکنی در فعالیت این کمیته بحث و مصاحبه شد.

در این ملاقات تأکید شد که هرگونه پیشرفتی در فرایند سیاسی پایبندی به اصول اصلی و آرمان هایی را که سوری ها درباره مبارزه با تروریسم و حمایت از تمامیت ارضی سوریه به آن پایبند هستند، می طلبد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ملاقات بشار اسد با فرستاده پوتین در دمشق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات بشار اسد با فرستاده پوتین در دمشق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید