دلیل مخالفت نماینده تربت جام با مصوبه امروز مجلس چه بود؟

به گزارش وبلاگ آوا، تهران (پانا) - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از رای مخالف امروز خود به مصوبه مجلس اطلاع داد و تاکید نمود نماینده برای یک نماینده باید حجت شرعی و عقلی و قانونی برای رای خود داشته باشد.

دلیل مخالفت نماینده تربت جام با مصوبه امروز مجلس چه بود؟

به گزارش خانه ملت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس با 221 رای موافق، 6 مخالف و 7 ممتنع با استنکاف دولت از اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران به قوه قضائیه موافقت کردند.

جلیل رحیمی دنیا آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در راستای شفافیت آراء، اعلام نمود: من یکی از شش نفر مخالف مصوبه امروز مجلس بودم چون یک نماینده باید حجت شرعی و عقلی و قانونی برای رای خود داشته باشد، به نظرم برای رسیدن به تخلف دولت و نقض قانون، احتیاجمند جلسه با سازمان انرژی اتمی و شورای عالی امنیت ملی و رییس جمهوریم تا بدانیم دقیقا چه تصمیمی و چرا گرفته شده و بعد با دانستن جزییات تصمیم و آنالیز محتوای بیانیه مشترک آژانس و سازمان انرژی اتمی، نتیجه گیری کنیم.

نماینده تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: به همین دلیل ضمن احترام به سایر همکاران نماینده، امروز رأی مخالف دادم و معتقدم در این شرایط، کشور به همگرایی بیشتر بین قوا احتیاج دارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دلیل مخالفت نماینده تربت جام با مصوبه امروز مجلس چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل مخالفت نماینده تربت جام با مصوبه امروز مجلس چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید