هندبال ساحلی ایران با قهرمانی آسیا، سهمیه جهانی کسب کرد

به گزارش وبلاگ آوا، تهران (پانا) -هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان بزرگسال آسیا در تهران با قهرمانی تیم ایران و کسب سهمیه دیدارهای جهانی خاتمه یافت.

هندبال ساحلی ایران با قهرمانی آسیا، سهمیه جهانی کسب کرد

هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا و دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 6 تیم از دوم فروردین در تهران شروع و تا هشتم فروردین ماه 1400 پیگیری شد.

عصر امروز دوشنبه تیم هندبال مردان ایران برابر قطر با نتیجه دو بر صفر و در ضربات پنالتی به فزونی رسید و با این پیروزی عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

هندبالیست های ساحلی ایران با این قهرمانی به عنوان تیم اول قاره آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را هم بدست آوردند. این سومین حضور تیم هندبال ساحلی مردان در این رویداد است. ایران قبلا در سالهای 2008 و 2018 نیز سهمیه دنیای گرفته بودند.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان تماشاگر ویژه این ملاقات بود.

در کنار رقابت های مردان، دومین دوره مسابقات نوجوان پسر آسیا هم برگزار گردید که تیم ایران هم با قهرمانی در این رویداد سهمیه ملاقاتهای دنیای را کسب کرد.

دو تیم برتر مسابقات بزرگسالان و دو تیم برتر مسابقات نوجوانان جواز حضور در مسابقات دنیای هندبال ساحلی که در ماه ژوئن در یونان برگزار می گردد را کسب کردند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "هندبال ساحلی ایران با قهرمانی آسیا، سهمیه جهانی کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال ساحلی ایران با قهرمانی آسیا، سهمیه جهانی کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید