حملات ما به عمق عربستان ادامه دارد

به گزارش وبلاگ آوا به نقل از النشره، عزیز راشد معاون سخنگوی رسمی ارتش یمن طی سخنانی امروز گفت که نیروهای این کشور به حملات انتقام جویانه خود به عمق عربستان سعودی ادامه خواهند داد.

حملات ما به عمق عربستان ادامه دارد

وی با بیان این مطلب اضافه کرد: این حملات تا زمانی که عربستان سعودی به تجاوزات و جنایات خود در یمن انتها دهد، ادامه خواهد داشت. عربستان از حملات نیروهای ارتش یمن در امان نخواهد بود و هدف از این حملات، ارسال پیغام به ریاض است.

عزیز راشد گفت: پدافندهای هوایی غربی و آمریکایی نمی توانند این حملات را دفع نمایند و نیروهای یمنی نیز برای دشمن غافلگیری هایی خواهند داشت. ما خواستار ارسال این پیغام برای ریاض هستیم مبنی بر اینکه اگر به حملات خود علیه یمن ادامه دهید، نه سامانه پاتریوت و نه بلک هاوک نمی توانند امنیت شما را تامین نمایند.

راشد با اشاره پیروزی های ارتش یمن در برابر عربستان سعودی در یک جنگ نامتوازن، گفت: ارتش یمن پیروز شد توانمندی خود را افزایش دهد و به تکنولوژی دست یابد که سیستم های راداری و رصد عربستان سعودی هم نتواند مانع این حملات گردد.

وی درباره تأثیر حملات موشکی یمن بر ریاض هم گفت: عربستان سعودی، آینده مالی ندارد. محمد بن سلمان ولیعهد سعودی نیز نخواهد توانست شهر رؤیایی نئوم را احداث و سرمایه گذاران را جذب کند زیرا تا زمانی که حملات دفاعی یمن ادامه دارد، سرمایه گذاری خارجی در آن (عربستان) صورت نخواهد گرفت.

معاون سخنگوی رسمی ارتش یمن اظهار داشت: تا زمانی که عربستان سعودی دست از تجاوز به یمن برندارد، حریم هوایی امنی نخواهد داشت؛ بدین معنا که موازنه بازدارنده و تغییر قواعد درگیری، باعث ناامنی و تزلزل سیاسی و مالی در داخل این کشور خواهد شد.

راشد با بیان اینکه 85 درصد از سلاح های سبک، نیمه سنگین و سنگین در وزارت دفاع یمن فراوری می گردد، اظهار داشت: 10 نسل موشک بالستیک، هفت نسل پهپاد و سه نسل پدافند هوایی باعث شده است که یمن بتواند بیش از هفت سال مقاومت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حملات ما به عمق عربستان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حملات ما به عمق عربستان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید