اختلاف مجیدی با کادر پزشکی استقلال، مصاحبه ستوده پس از حذف دوباره منتشر شد

به گزارش وبلاگ آوا، مصاحبه پزشک تیم استقلال که از رسانه رسمی این باشگاه حذف شده بود، پس از حمایت فرهاد مجیدی از مربی بدنساز تیمش، بار دیگر منتشر شد.

اختلاف مجیدی با کادر پزشکی استقلال، مصاحبه ستوده پس از حذف دوباره منتشر شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ آوا، پس از مصدومیت مرتضی تبریزی و میلاد زکی پور، دکتر کاوه ستوده که سمت پزشک باشگاه استقلال را در اختیار دارد با رسانه رسمی این باشگاه مصاحبه نموده بود و ساعاتی بعد این مصاحبه حذف شد چون ستوده به این موضوع اشاره نموده بود که برای کاهش مصدومیت ها طراحی تمرینات بدنسازی تغییر خواهد نمود.

  • آخرین شرایط مصدومان استقلال از زبان پزشک آبی پوشان

ستوده امروز در تمرین استقلال غایب بود تا نگرانی اش را بابت حذف مصاحبه اش از رسانه رسمی باشگاه نشان دهد. فرهاد مجیدی نیز استوری در اینستاگرام منتشر کرد و به حمایت از بدنساز تیمش پرداخت. وی نوشت: با اطمینان کامل می توانم بگویم علی ربانی بهترین، علمی ترین و باسوادترین مربی بدنسازی هست که در دوران حرفه ای ورزشی ام دیده ام، متشکرم علی جان.

  • حمایت مجیدی از مربی بدنساز استقلال+عکس

ساعتی پیش رسانه رسمی باشگاه استقلال بار دیگر مصاحبه کاوه ستوده را منتشر کرد اما هنوز توضیحی برای حذف و انتشار دوباره این مصاحبه داده نشده است. شواهد گویای اختلافاتی در تیم استقلال است و باید دید در آینده چه اتفاقاتی که با این موضوع مرتبط است، رخ می دهد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "اختلاف مجیدی با کادر پزشکی استقلال، مصاحبه ستوده پس از حذف دوباره منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف مجیدی با کادر پزشکی استقلال، مصاحبه ستوده پس از حذف دوباره منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید