فراخوان ثبت نام در بخش نخبگان جایزه البرز 1401

به گزارش وبلاگ آوا، خبرگزاری خبرنگاران- آئین جایزه البرز 1401 (بخش نخبگان) با هدف تکریم اهالی علم و تجلیل از 60 نفر از دانشمندان، نوآوران، دانشگاهیان و حوزویان برتر سراسر کشور، در مراسمی در اردیبهشت سال 1401 برگزار گردد.

فراخوان ثبت نام در بخش نخبگان جایزه البرز 1401

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آوا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حیدر ارشدی دبیرکل جایزه البرز با اعلام این خبر گفت: بنیاد فرهنگی البرز در سال 1342 شمسی با هدف یاری به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان با استعداد ایرانی، به وسیله اعطای جایزه البرز به همت مردی خیراندیش و نیک سیرت، زنده یاد حسینعلی البرز تأسیس و وقف شده است که طی بیش از نیم قرن، چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده و این مهم در سال های اخیر در قالب همایش های ملی با حضور مقامات علمی و مسؤولین کشوری محقق شده است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز درخصوص نحوه تحقق امینانه نیت واقف در سال آینده اضافه کرد: مقرر است به مناسبت تقارن با شصتمین سال تأسیس بنیاد فرهنگی البرز، آئین جایزه البرز 1401 (بخش نخبگان) با هدف تکریم اهالی علم و تجلیل از 60 نفر از دانشمندان، نوآوران، دانشگاهیان و حوزویان برتر سراسر کشور، در مراسمی در اردیبهشت سال 1401 برگزار گردد.

ارشدی گفت: در این دوره، دانشمندان، مخترعان، طلاب علوم دینی و دانشجویان تمام رشته ها شامل علوم پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و هنر از سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت جایزه البرز به نشانی www.alborzprize.ir (سامانه نخبگان) به دریافت و مطالعه دستورالعمل جایزه البرز 1401 در هر یک از گروه های علمی مبادرت ورزند و در صورت واجد شرایط بودن، از اول بهمن در سامانه جایزه البرز ثبت نام نمایند.

دبیرکل جایزه البرز به مهلت ثبت نام و ارسال مدارک مورد احتیاج اشاره نمود و اضافه کرد: این زمان حداکثر تا 1400/12/15 مشخص شده است که با توجه به لزوم پالایش مستندات دریافتی و راستی آزمایی آن ها به وسیله استعلام از مراجع ذیربط و انجام داوری، این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی گردد و رأس تاریخ اعلام شده، سایت ثبت نام بسته خواهد شد؛ لذا از متقاضیان درخواست می گردد ثبت نام خود را به روز های انتهای موکول ننمایند.

ارشدی درخصوص فرایند انتخاب برگزیدگان نیز گفت: با انتها مهلت ثبت نام، آیین داوری و انتخاب نهایی از میان افراد واجد شرایط به تفکیک به وسیله هیات انتخاب جایزه البرز با حضور چهره های علمی و استادان ممتاز دانشگاهی و فرهیختگان کشور برگزار می گردد و با انتخاب برگزیدگان نهایی جایزه البرز، از ایشان با اهدای جوایز نقدی تقدیر می گردد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز اضافه کرد: باتوجه به رشد چندبرابری رقم نقدی جوایز طی سه سال اخیر، در نظر گرفتیم رقم جایزه البرز 1401 نیز پس از تصویب در هیئت امنای بنیاد افزایش یابد که اندازه آن متعاقباً اعلام می گردد.

جایزه البرز 1401 به همت بنیاد فرهنگی البرز و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه، بنیاد ملی نخبگان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جایزه البرز به نشانی www.alborzprize.ir (سامانه نخبگان) مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "فراخوان ثبت نام در بخش نخبگان جایزه البرز 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان ثبت نام در بخش نخبگان جایزه البرز 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید