بازی زشت نفیسه روشن برای بازدید ، توهین بی ادبانه از زبان خانم بازیگر !

به گزارش وبلاگ آوا، خبرنگاران: نفیسه روشن این روزها بازی عجیبی را برای شایعه سازی و مطرح شدن شروع نموده است. او دست به هر کاری می زند تا نقل صحبت مردم باشد.

بازی زشت نفیسه روشن برای بازدید ، توهین بی ادبانه از زبان خانم بازیگر !

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران است. نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به جهان آمده است . پدر نفیسه روشن مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار می باشد. نفیسه روشن اخیرا شایعاتی بسیاری را برای خود ساخته است.

به گزارش وبلاگ آوا، نفیسه روشن این بار بازی عجیبی را برای حاشیه سازی آغاز نموده است. او ثابت کرد برخلاف بعضی از هنرمندان حاشیه را دوست دارد و خود نیز برای حاشیه سازی کوشش می نماید.

نفیسه روشن چندی پیش متن عجیبی را در استوری اینستاگرامی اش نوشت: می توانم از رسانه ام ، از صفحه ام بپرسم؟؟؟ آیا پزشکی قانونی واقعا پیگیری می کنه یا نه؟؟؟؟

این جمله ها آن قدر برای مردم نامفهموم بود که به سرعت در فضای مجازی پخش شد ، تا اینکه پس از یک ساعت عکس دست زخمی خود را منتشر کرد و از خشونت علیه زنان در ایران صحبت کرد، او بدون این که هیچ شرح دیگری بدهد اینستاگرام را با تمام حواشی ایجاد شده تنها گذاشت. کابران کتک خوردن او را از طرف هر کسی گمان کردند! از همسرجدیدش تا پدر یا برادرش !

او بعد از گذشت چندین ساعت کتک خوردن خود را کار یک دزد خیابانی دانست که می خواست حیون خانگی او را سرقت کند. در صورتی که می توانست برای حاشیه ساز نشدن این امر را در همان ابتدا شرح دهد. حال که تممام کاربران حدسیات خود را بیان کردند با توهین به آن ها و لحن تهدید آمیز از این کار انتقاد کرد.

درست زمانی که این استوری های عجیب را در فضای مجازی پخش کرد کاملا مسکوت ، منتظر ماند تا رسانه ها و کاربران فضای مجازی درباره او نظر بدهند و حاشیه های بسیاری را بسازند. حال که صحبت او و دست کتک خورده و زخمی اش تمام فضای مجازی را پر کرد ، با لحنی انتقادی استوری تهدیدآمیزی را منتشر کرد.

عکسی که نفیسه روشن از خشونت علیه زنان منتشر کرد

نفیسه روشن : غلط میکنه کسی بخواهد من را قضاوت کند

نفیسه روشن در واکنش به قضاوت هایی که درباره طلاق گرفتنش می شد در یک ویدیو به تندی صحبت کرد و بعضی از مردم را که در صفحه او بودند مورد فحاشی قرار داد. نمی خواهیم از بعضی از کاربران که واقعا ادب را رعایت نمی نمایند دفاع کنیم ولی نفیسه روشن بازیگر تلویزیون حالا به لطف حاشیه هایی که ایجاد نموده هواداران میلیون دارد و در حال کسب عایدی و همانطور که دیدید فحاشی به مردم است. بیشتر حاشیه هایی که برای نفیسه روشن رخ داده از جرقه ای بوده که خودش ایجاد نموده یعنی اول درباره طلاق و زندگی شخصی خودش لایوهایی را در اینستاگرام گذاشت و حرف های جنجالی را عنوان نمود سپس موجی از حاشیه به سمت او روانه شد که همین نکته باعث می گردد مردم همواره به او بگویند این حاشیه ها را برای خودنمایی ایجاد می نماید و خودش کاملا راضی است.

کسب عایدی نفیسه روشن از اینستاگرام

به لطف حاشیه هایی که خانم نفیسه روشن بعد از طلاق داشته حالا او به جمع میلیونی های اینستاگرام پیوسته و درامد خوبی می تواند از صفحه خود داشته باشد. او هم مانند بازیگران زن (بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، فریبا نادری و ....) اقدام به کسب عایدی از صفحه خود می نماید و در تبلیغات مختلف به عنوان مدل شرکت دارد. خانم روشن پس از جنجال های زیادی که بر سر طلاق خود داشت و این مدت حاشیه های فراوانی که به وجود آورد بعد از برگشتن از سفر کربلا گفت که دوباره ازدواج نموده است. جالب اینجاست که او هم همسر جدیدش را حاجی خطاب می نماید و احتمالا باید مانند خانم بهاره رهنما شاهد متولد شدن زوج جدیدی در اینستاگرام با ترکیب حاجی باشیم

ازدواج جنجالی نفیسه روشن

نفیسه روشن این روزها حال و هوای دیگری دارد به علت اینکه بعد از برگشت از سفر کربلا خبر ازدواج مجددش را گفت تا مانند بهاره رهنما به کمپین حاجی ها بپیوندد (از این رو می گوییم کمپین حاجی چون نفیسه روشن هم شوهر جدیدش را حاجی خطاب می نماید - ماننده بهاره رهنما). او با سفر به کربلا حاشیه های زیادی را به وحود آورده بود ولی دقیقا بعد از برگشت از سفر با اعلام ازدواجش دوباره تیتر یک حاشیه ها شد. نفیسه روشن در اظهار نظری عجیب تر ازدواجش را عاشق شدن دوباره (به یک نفر) گفته. با اینکه او نام شوهرش را فاش ننموده است ولی احتمالا یا عشق سابق قبل از ازدواجش است و یا همسر قبلی اش که طلاق گرفته دوباره برگشته است ! نکته بسیار جالب استفاده از ایموجی های هواپیما در پیغام های اوست و تصویری که با یک قلب از یک هواپیمای خاص نشان داد که احتمال می رود همسر او خلبان است !

منبع: رکنا

به "بازی زشت نفیسه روشن برای بازدید ، توهین بی ادبانه از زبان خانم بازیگر !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی زشت نفیسه روشن برای بازدید ، توهین بی ادبانه از زبان خانم بازیگر !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید