هوش مصنوعی

چرا تایوان قطب سرمایه گذاری غول های فناوری است؟ ، رقیب هوش مصنوعی چینی ها در آسیا تعیین شد

این روزها تایوان بیش از هر زمان دیگر در حوزه هوش مصنوعی و تکنولوژی پیشرفت نموده و این پیشرفت را مدیون حضور بهترین شرکت های حوزه فناوری در خاک خود است. اما چرا غول های فناوری تا این حد به تایوان علاقه نشان می دهند؟

5 دی 1401

ببینید؛ گیم پلی مدرن وارفر 2 فوق العاده به نظر می رسد

همانطور که وعده داده شده بود، اولین تریلر طولانی از گیم پلی بازی کال آو دیوتی: مدرن وارفر 2 در رویداد Summer Game Fest به نمایش گذاشته شد.

26 تیر 1401

12 گوشی پرچم دار برتر 25 تا 70 میلیون تومان که همین الان می توانید خریداری کنید (خرداد 1401)

قدرتمندترین و مناسب ترین گوشی های پرچمدار بازار در بازه قیمتی 25 تا 70 میلیون تومان کدام هستند؟ در این بخش از راهنمای خرید خبرنگاران مگ، برگزیده ترین گوشی های بالارده بازار را برای شما معرفی و آنالیز نموده ایم.

16 تیر 1401

اسرار جعبه سیاه هواپیماها!

6 راز جعبه سیاه هواپیماتا به حال به این فکر کردید که چرا وقتی یک هواپیما سقوط می نماید، دنبال جعبه سیاه آن هستند؟ یااین که اگر جعبه سیاه یک هواپیما آن قدر مقاوم است که در برابر هر اتفاقی، با هر شدت و صدمه ای دوام می آورد ولی دیگر قسمت های هواپیما یا در کل...

25 فروردین 1401

مجموعه پورتال شامل دو بازی اصلی برای نینتندو سوییچ معرفی گردید

کمپانی ولو اعلام نمود که بازی پرتال: مجموعه کامپنیون (Portal Companion Collection) برای کنسول سوییچ عرضه خواهد شد. این مجموعه شامل پرتال 1 و پرتال 2 است. بعلاوه در امسال میلادی عرضه خواهد شد.

22 فروردین 1401

تراشه ای که تلفن های هوشمند را هوشمندتر می کند

شرکت اپل ادعا کرده است که تراشه آ14 در کار های یادگیری ماشین تا 10 مرتبه سریعتر از تراشه آ13 است. شکی نیست که دیگر سازندگان تلفن های هوشمند نیز هنگام گذار به فناوری 5 نانومتر ادعا های مشابهی مطرح خواهند کرد.

11 آذر 1399

چاپ 3بعدی و هوش مصنوعی ناجی فناوری هسته ای می شوند

محققان آزمایشگاه ملی اوک ریج امیدوارند با بکارگیری فناوری چاپ سه بعدی و هوش مصنوعی در طراحی و تولید فناوری هسته راکتور، این فناوری مهم را بهبود بخشند.

25 شهریور 1399