5 غذای خوشمزه با قارچ که تا حالا نخورده اید

به گزارش وبلاگ آوا، قارچ خواص زیادی دارد؛ از جمله اینکه برای پیشگیری از کلسترول بالا، سرطان سینه و پروستات و دیابت خیلی مفید است و به کاهش وزن و افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن هم کمک می کند.

5 غذای خوشمزه با قارچ که تا حالا نخورده اید

غذاهایی که با قارچ تهیه می شوند تنوع خیلی زیادی دارند. اگر شما هم در خانه قارچ دارید و نمی دانید تا پیش از آنکه سیاه شوند باید با آن ها چه کار کنید، این مطلب را در مجله اینترنتی دلتا دنبال نمایید تا طرز تهیه 5 غذای خوشمزه با قارچ را یاد بگیرید. همان طور که می دانید قارچ مواد معدنی و املاح بسکمک دارد و آنتی اکسیدان های موجود در قارچ به هضم غذای شما کمک و از شما در برابر بیماری ها محافظت می کند.

عناوین مطلب

  • طرز تهیه قارچ پلو با مرغ
  • کوکوی قارچ، یکی از 5 غذای خوشمزه با قارچ
  • خورشت قارچ و گوشت چرخ کرده
  • سوپ قارچ و هویج یکی از 5 غذای خوشمزه با قارچ
  • خوراک قارچ و بادمجان
    • همچنین بخوانید:

طرز تهیه قارچ پلو با مرغ

قارچ پلو با مرغ یکی از پلوهای بسیار خوشمزه و هیجا ن انگیز و رنگارنگ است که در آن از قارچ استفاده می شود. شما می توانید از انواع سبزیجات دیگر در تهیه این پلو استفاده کنید. قارچ پلو با مرغ یکی از راحت ترین و سریع ترین راه های تهیه یک شام یا ناهار خوشمزه است. طرز تهیه این غذا را در مجله ببینید و از پخت آن لذت ببرید.

کوکوی قارچ، یکی از 5 غذای خوشمزه با قارچ

اگر شما هم از طرفدارهای قارچ هستید، پیشنهاد می کنیم این کوکوی خوشمزه را امتحان نمایید. حتما شما هم خواص بی نظیر قارچ برای پوست و مو را می دانید. درست کردن کوکو قارچ زمان زیادی نمی برد و می توانید خیلی سریع آن را تهیه کنید. دستور پخت این غذا را در مجله بخوانید و تا دیر نشده یک شام خوشمزه و سریع با آن تهیه کنید.

خورشت قارچ و گوشت چرخ کرده

خورشت قارچ و گوشت چرخ کرده از جمله خورشت های خوشمزه و کاملا سازگار با ذائقه ایرانی است که می شود با قارچ درست کرد. ما اینجا قصد داریم طرز تهیه خورشت قارچ و گوشت چرخ کرده را آموزش دهیم که یک غذای خوشمزه و مجلسی است. این غذای ساده و فوری را در مجله بخوانید و درست کنید و از طعم آن لذت ببرید.

سوپ قارچ و هویج یکی از 5 غذای خوشمزه با قارچ

سوپ قارچ و هویچ شاید یکی از خوشمزه ترین، ساده ترین و با صرفه ترین سوپ هایی باشد که شما بتوانید از آن در مجالس خود استفاده کنید. این سوپ به دلیل داشتن مواد مغذی هم چون شیر، قارچ و هویج برای روزهای سرد زمستانی بسیار مفید است. این سوپ آن قدری راحت است که شما می توانید در عرض یک ساعت آن را درست کنید. دستور تهیه این سوپ ساده و خوشمزه را در مجله بخوانید.

خوراک قارچ و بادمجان

خوراک قارچ و بادمجان یکی از غذاهای سبک و بسیار خوشمزه و مخصوص افرادی است که رژیم غذایی دارند و برای ورزشکاران نیز مناسب است. این غذا بسیار راحت بوده و طرز تهیه آسانی دارد و شما زمان زیادی برای تهیه این غذا لازم ندارید و به دلخواه می توانید سبزیجات دلخواه را در کنار این خوراک خوشمزه سرخ و به همراه برنج یا نان برای یک وعده غذایی کامل سرو کنید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به تهیه دسرهای خلاقانه علاقه دارید دسر ساده شکلاتی بدون فر را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "5 غذای خوشمزه با قارچ که تا حالا نخورده اید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 غذای خوشمزه با قارچ که تا حالا نخورده اید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید