10 ایده برای داشتن یک استایل شب یلدای زیبا و چشمگیر

به گزارش وبلاگ آوا، طولانی ترین شب سال، یعنی شب یلدا یا شب چله، کم کم دارد از راه می رسد. در این شب اعضای خانواده دور هم جمع می شوند، فال می گیرند، انار می خورند و کنار یکدیگر خوش می گذرانند. سوالی که شاید ذهن بسیاری از خانم ها را درگیر می نماید این است که شب یلدا چی بپوشیم؟ باید بدانید که داشتن استایل شب یلدا اصول خاصی دارد.

10 ایده برای داشتن یک استایل شب یلدای زیبا و چشمگیر

حال و هوای شب یلدای سال جاری به دلیل بیماری کرونا با سال های قبل متفاوت است. درست است که سال جاری با محدودیت های کرونایی روبرو هستیم و از جشن و دورهمی خبری نیست، اما همان طور که در خانه هستید هم می توانید یک استایل یلدایی داشته باشید و با دریافت عکس های یادگاری، خاطرات این شب را ثبت کنید.

بر اساس رسم و رسوم، تِم شب یلدا رنگ قرمز و سبز است. بنابراین به شما توصیه می کنیم لباس هایی را انتخاب کنید که بیشتر به قرمز متمایل باشند تا هم شما را جوان و شاداب نشان دهند و هم متناسب با رنگ این شب باشند. در این مقاله قصد داریم شما را با 10 ایده جذاب و شیک برای لباس پوشیدن در شب یلدا آشنا کنیم. در انتها هم به شما آموزش طراحی ناخن با طرح هندوانه را آموزش می دهیم . در ادامه با مجله وبلاگ آوا همراه باشید.

  • 15 ترفند مهم و کاربردی برای آراستگی بیشتر و شیک پوشی خانم ها

1. پیراهن کوتاه مجلسی قرمز رنگ

یکی از گزینه های بسیار مناسب برای خانم های جوان و شیک پوش، استفاده کردن از پیراهن کوتاه مجلسی همراه با ست کیف و کفش کرم یا مشکی، به همراه یک پالتوی شیک است. این استایل برای مجلس شب یلدا، بسیار شیک و جذاب است.

2 . پیراهن سبز با اکسسوری های قرمز رنگ

در شب یلدای سال جاری می توانید یک پیراهن سبز را با اکسسوری های قرمز رنگ ست کنید و بدرخشید. همچنین می توانید یک پیراهن گیپور سبز را با یک کیف دستی قرمز یا کفش قرمز و حتی کمربند قرمز ست کنید تا یک استایل رسمی و جذاب برای شب یلدا داشته باشید.

3. بلوز قرمز به همراه دامن سبز کوتاه

یکی از ساده ترین و جذاب ترین ست های ممکن برای لباس پوشیدن در شب یلدا، ست بلوز ساده قرمز با دامن سبز است. این استایل در عین اینکه ساده است، بسیار جذاب و خاص هم می باشد. اگر از دامن های کوتاه استفاده می کنید، به دلیل سرمای هوا می توانید از ساپورت های مشکی یا رنگ پا بهره ببرید.

4. بلوز و شلوار سبز

برای استایل شب یلدا می توانید یک بلوز و شلوار سبز رنگ بپوشید و از اکسسوری های قرمز رنگ استفاده کنید. با این استایل، متفاوت ترین فرد در شب یلدا خواهید بود.

5. بلوز سفید با شلوار سبز

اگر می خواهید میزان استفاده از رنگ قرمز را در استایل خود برای شب یلدا به حداقل برسانید، می توانید از رنگ سبز و سفید در کنار هم بهره ببرید. به طور مثال اگر دوست دارید تیپ اسپرت بزنید، می توانید یک بلوز سفید را با یک شلوار سبز ست کنید و در کنار آن، از یک کلاه یا کیف دستی کوچک قرمز بهره ببرید. این استایل در عین سادگی و اسپرت بودن، می تواند گزینه مناسبی برای استایل شب یلدا باشد.

6. کت و شلوار قرمز با پیراهن سفید

اگر این جسارت را دارید که یک تیپ شاد و جذابِ قرمز رنگ برای مراسم شب یلدا داشته باشید، می توانید کت و شلوار قرمز خود را با یک پیراهن شومیز سفید رنگ ست کنید و در کنار آن از یک جفت کفش پاشنه دار سفید یا مشکی بهره ببرید تا یک تیپ کاملا مجلسی و رسمی داشته باشید. ترکیب رنگ سفید با قرمز یاری می نماید کمی از جلب توجه رنگ قرمز کم گردد و استایل شما لطیف تر به نظر آید.

7. کت سبز به همراه دامن قرمز

شاید باورش سخت باشد، اما ترکیب رنگ سبز و قرمز کاملا جذاب و جسورانه است. ترکیب این دو رنگ می تواند مناسب ترین استایل برای شب یلدا باشد. فقط باید کمی جسارت داشته باشید و یک کت یا بلوز سبز رنگ را با یک دامن جذاب قرمز ست کنید.

8. شومیز قرمز به همراه شلوار جین روشن

اگر برای مراسم شب یلدا به یک دورهمی خانوادگی دعوت شده اید، می توانید از یک شومیز قرمز به همراه یک شلوار جین روشن بهره ببرید. شومیز قرمز یک لباس مناسب برای شب یلدا بوده و شلوار جین هم بسیار راحت و زیبا است. این استایل در عین اینکه ساده است، از جذاب ترین گزینه ها برای استایل شب یلدا محسوب می گردد.

  • 8 استایل با شلوار مام استایل، مناسب برای آب و هوای پاییزی و بهاری

9. بلوز قرمز و دامن کوتاه مشکی

اگر جزو افرادی هستید که بلوز به شما می آید، می توانید برای استایل شب یلدا از یک بلوز قرمز به همراه یک دامن مشکی بهره ببرید. این ست جذاب را می توانید با گردنبند مروارید مشکی، ناخن های لاک زده به رنگ قرمز و کفش های مشکی ست کنید . با این ست به طرز شگفت آوری خیره نماینده می شوید .

10. سرهمی سبز به همراه اکسسوری های قرمز رنگ

یکی از لباس های مناسب برای استایل شب یلدا، استفاده از یک سرهمی سبز رنگ است. این استایل برای افرادی که به رنگ سبز علاقه دارند، بسیار مناسب است. به همراه این استایل می توانید از اکسسوری های قرمز مثل گوشواره، گردنبند یا انگشتر بهره ببرید.

  • 7 استایل منحصربه فرد و جذاب با بارانی زنانه؛ مناسب برای روزهای پاییزی

چند نکته برای استایل شب یلدا

به غیر از لباس پوشیدن، به چند نکته دیگر هم باید توجه کنید، که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

طراحی ناخن

یکی از نکات خیلی مهم برای اینکه یک استایل یلدایی مناسب داشته باشید، طراحی ناخن ها است. طرح های ناخن که برای شب یلدا وجود دارد، بسیار متنوع هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید، از طرح دلخواه تان بهره ببرید.

برای شب یلدا می توانید از دو مدل طراحی ناخن، یکی مدل انار و دیگری مدل هندوانه بهره ببرید. مدل هندوانه طراحی های زیادی دارد و معمولا بیشتر خانم ها از این طرح استفاده می نمایند.

برای طراحی کردن ناخن هایتان با طرح هندوانه، در قدم اول باید روی ناخن هایتان یک بار براق نماینده بزنید و روی آن لاک قرمز بزنید. سپس باید پوست هندوانه را به رنگ سبز روی ناخن هایتان بکشید. برای این کار قسمت بالایی ناخن تان را با رنگ سبز پررنگ پر کنید و اجازه دهید به طور کامل خشک گردد.

حالا برای اینکه رگه های سبز رنگ هندوانه را روی ناخن هایتان معین کنید، باید از لاک سبز پررنگ بهره ببرید. این کار را با بک قلموی نازک انجام دهید و چند خط ظریف با لاک سبز کم رنگ روی لاک سبز پر رنگ که پیشتر زده بودید، بکشید. برای کشیدن پوست داخل هندوانه، از یک لاک سفید رنگ بهره ببرید و این کار را با دقت انجام دهید.

در انتها باید تخم های هندوانه را با لاک مشکی روی قسمت قرمز رنگ طراحی کنید. تخم های هندوانه را با بیضی های کوچک و با فاصله از هم روی ناخن تان بکشید و اجازه دهید تمام دانه هایی که کشیدید، خشک شوند. با استفاده از یک برق ناخن باکیفیت، به طرح ناخن تان کمی رنگ و لعاب بدهید.

استفاده از اکسسوری های متناسب با شب چله

اگر پوشیدن لباس های طرح دار یا رنگی رنگی را دوست ندارید، می توانید یک لباس مشکیِ سنگین بپوشید و لباس خود را با اکسسوری های یلدایی مثل پاپیون، گل سینه، گل سر، دستبند با رنگ بندی و طرح های یلدایی بهره ببرید.

نکته انتهای

در این مقاله 10 استایل جذاب برای استایل شب یلدا را به شما معرفی کردیم. این استایل ها تنوع زیادی دارند. بنابراین شما می توانید با توجه به سلیقه تان استایل مورد نظرتان را انتخاب کنید. طراحی ناخن ها برای شب یلدا اهمیت زیادی دارد. می توانید به جای صرف هزینه برای طراحی ناخن در آرایشگاه ها، این کار را با روشی که در این مقاله به شما آموزش دادیم، در منزل انجام دهید.

منبع: دیجی استایل

به "10 ایده برای داشتن یک استایل شب یلدای زیبا و چشمگیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ایده برای داشتن یک استایل شب یلدای زیبا و چشمگیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید