یک اصلاح طلب: رئیسی مراقب افراد سودجوی اطرافش باشد

به گزارش وبلاگ آوا، یک فعال سیاسی اصلاح طلب تأکید کرد: آقای رئیس جمهور باید از نیرو های کلیدی و دلسوز استفاده کند و از هر دو جریان با اصالت کشور بهره ببرد. اگر از اصلاح طلبان بخواهد آن ها یاری شان می نمایند.

یک اصلاح طلب: رئیسی مراقب افراد سودجوی اطرافش باشد

به گزارش ایسنا، اسماعیل دوستی درباره ملاقات رئیس جمهور با برخی از سیاستمداران کشور و گفته های وی در این ملاقات مبنی بر این که میخواهد روابط خود را با جامعه نخبگانی افزایش دهد و این ارتباطات فراجناحی را ادامه دهد، گفت: من هم درباره ملاقات آقای رئیسی با برخی از سیاستمداران شنیده ام و در رسانه ها خواندم ایشان با آقای ولایتی، خرازی، لاریجانی و جلیلی در مورد سفر روسیه یک ملاقاتی داشتند، به شخصه این کار را تحسین می کنم چراکه یک کار بزرگی اجرا شده است.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: اگر آقای رئیسی در همه امور مانند مسائل مالی، اجتماعی، علمی، سیاست خارجی و سیاسی با نخبگان جامعه و کسانی که تجربه دارند و در طول این 43 سال مسئولیتی بر عهده داشته اند جلساتی بگذارد این کار از یک سو باعث غنا می گردد و از سوی دیگر ایشان می توانند برنامه هایش را اجرایی نمایند و باز هم می گویم آقای رئیس جمهور کار خوبی نموده است و امیدوارم بتواند این کار را ادامه دهد.

وی درباره اینکه برخی از گفته های رئیس جمهور در مورد ارتباط فراجناحی با نخبگان جامعه در حالی مطرح می گردد که کابینه ایشان و افرادی که در اطرافشان هستند چیزی غیر از این را می گوید به طوریکه حتی صدای جریان اصولگرای سنتی و میانه رو نیز در این خصوص درآمده است، گفت: همه ما آرزو داریم آقای رئیسی توفیق پیدا کند و دولت سیزدهم پیروز گردد، زیرا پیروزیت آقای رئیسی و این دولت پیروزیت ایران اسلامی است، البته ما هم نسبت به خیلی از گزینش های ایشان نگران هستیم معتقدم که آقای رئیسی باید مراقب افراد سودجو و افرادی که فقط به فکر خودشان یا جریان شان هستند، باشند و محکم و پایدار انقلاب و کشور را ببینند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید نمود: آقای رئیس جمهور نیرو های کلیدی و دلسوز و صادق را ببینند. من اعتقاد دارم برخی از گزینه های آقای رئیسی مناسب نبود، البته شاید یکی از دلایلش فشار هایی است که از بیرون به آقای رئیسی وارد می گردد.

وی تاکید نمود: به شخصه نیت آقای رئیسی را پاک می دانم و احساسم این است که ایشان می خواهد کار کند. امیدوارم جریان های سیاسی به جای اینکه فشار بیاورند، بیایند نیرو های کلیدی و متخصص را به ایشان معرفی نمایند تا بتواند کار سنگین حکمرانی و حکومتداری که بسیار سخت است را در این شرایط را انجام دهد.

دوستی گفت: آقای رئیسی از نیرو های مفید هر دو جناح با اصالت استفاده کند و از آن ها بهره ببرد تا ان شاالله بتواند پیروز گردد.

وی در مورد سکوت جریان اصلاحات در برابر دولت گفت: من در همه محافل اصلاح طلب هستم آن ها آرزو دارند که دولت پیروز باشد. آقای رئیسی اگر از بچه های اصلاح طلب بخواهد آن ها حتما ایشان را یاری می نمایند. معتقدم آقای رئیس جمهور از تخصص کسانی مانند آقای جهانگیری می تواند استفاده نمایند حال نه اینکه به ایشان مسئولیت مستقیم بدهد، اما از تجربه شان می تواند استفاده نمایند تا انشاالله پیروز باشند.

منبع: فرارو

به "یک اصلاح طلب: رئیسی مراقب افراد سودجوی اطرافش باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک اصلاح طلب: رئیسی مراقب افراد سودجوی اطرافش باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید