پیش بینی وزش باد شدید موقت در بیشتر نقاط کشور

به گزارش وبلاگ آوا، خبرگزاری خبرنگاران- سازمان هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت را پیش بینی کرد.

پیش بینی وزش باد شدید موقت در بیشتر نقاط کشور

به گزارش وبلاگ آوا؛ سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد که امروز در بعضی از مناطق آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، نیمه شرقی اصفهان، نیمه شمالی فارس، کرمان، یزد، بعضی مناطق خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

همچنین براساس اعلام این سازمان، آدینه در پاره ای از مناطق آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، ارتفاعات البرز بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد و در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، یزد شرق فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد احتمال رخداد تگرگ پیش بینی می گردد.

شدت بارش در روز آدینه در استان های کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان است.

روز های شنبه و یکشنبه در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز، شمال شرق، جنوب شرق، بخش هایی از مرکز و جنوب کشور و دوشنبه مناطق واقع در نیمه شمالی کشور انتظار بارش به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت را خواهیم داشت.

امروز بخش های مرکزی و آدینه نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیش بینی وزش باد شدید موقت در بیشتر نقاط کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی وزش باد شدید موقت در بیشتر نقاط کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید