پاداش ویژه برای پرسپولیسی ها پس از دربی 100

به گزارش وبلاگ آوا، رضا درویش پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در داربی 100 مقابل استقلال که با نتیجه یک بر صفر به سرانجام رسید، اظهار کرد: این برترین هدیه ای بود که می توانستیم به طرفداران در چنین روز خجسته ای بدهیم. گفته بودم پرسپولیس فقط برای بردن آماده است و موقعیتی نیز به حریف ندادیم و این پیروزی چه برای آن هایی که در استادیوم حضور داشتند و چه آن هایی که از منزل شاهد مسابقه بودند نوش جان شان باد.

پاداش ویژه برای پرسپولیسی ها پس از دربی 100

او در خصوص احتمال قهرمانی پرسپولیس پس از فزونی مقابل استقلال در داربی 100 و ارائه پاداش به بازیکنان، اعلام کرد: بازیکنان ما در پی پاداش نیستند و در عین حال وظیفه باشگاه است که پاداش بدهد. چند بازی گذشته را نیز با فزونی پشت سر گذاشتیم اما بازیکنان می دانستند در چه شرایطی قرار داریم و بدهی های باشگاه را برای کسب مجوز حرفه ای پرداخت کردیم؛ در عین حال پاداش ویژه ای پس از فزونی در داربی در نظر گرفته شده است که به آن ها خواهیم داد.

درویش هم چنین در خصوص شرایط استادیوم آزادی، اعلام کرد: امیدوار هستیم از بودجه جداگانه ای که برای مجموعه آزادی در نظر گرفته شده مسائل مرتفع گردد و طرفداران با شرایط خوب در استادیوم حاضر شوند و تا زمان لیگ قهرمانان آسیا، مسائل حل خواهد شد.

وی با اشاره به این که تمام کوشش تیم بر این بود که با همدلی مقابل استقلال به فزونی برسیم، عنوان نمود: تمرینات خوبی را انجام دادیم و حتی یک موقعیت هم به استقلال ندادیم. تیم واقعا آماده و سرحال بود و دل طرفداران را شاد کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که انسان با امید زنده است، اعلام کرد: هدف تیم این است که از مسابقات با فزونی بیرون آید و مابقی کار در اختیار خداوند است و اگر بتوانیم از موقعیت های خود استفاده کنیم، پیروز خواهیم شد.

درویش با اشاره به تفاوت پرسپولیس با سپاهان، گفت: ما در دو صحنه باید بجنگیم و جام حذفی را نیز در پیش داریم و به تبع آن، مسابقات پرسپولیس بیش تر و سنگین تر است و به همین علت باید از آمادگی بیش تری برخوردار باشیم.

منبع: فرارو

به "پاداش ویژه برای پرسپولیسی ها پس از دربی 100" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش ویژه برای پرسپولیسی ها پس از دربی 100"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید