وزیر بهداشت: تا به امروز 104 میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است

به گزارش وبلاگ آوا، تهران (پانا) - وزیر بهداشت گفت تا به امروز حدود 150 میلیون دُز واکسن خارجی و 20 میلیون دُز واکسن داخلی تامین و حدود 104 میلیون دُز انواع واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

وزیر بهداشت: تا به امروز 104 میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است

به گزارش وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از این مرکز واکسیناسیون و بیمارستان شهید رجایی کرج ضمن تقدیر از دست اندرکاران واکسیناسیون و فراوری نمایندگان داخلی واکسن کرونا، گفت: استقبال مردم کرج از واکسن کرونا خوب بوده و امروز می بینیم که جمعیت زیادی برای تزریق واکسن به این مرکز واکسیناسیون مراجعه نموده اند و باید از مردم تشکر کنیم که به وزارت بهداشت اعتماد و اطمینان دارند.

وزیر بهداشت اعلام کرد: در جهان ثابت شده که در کشورهایی که پوشش واکسیناسیون خوب بوده، اندازه مرگ و میر مردم خیلی کاهش یافته و امیدواریم که با استقبال مردم، اندازه گرفتاری مردم با کرونا، کمتر گردد البته انتها پاندمی کرونا، مساله ای جهانی است و مختص به ایران نیست اما باید خودمان را برای مقابله با آن آماده و ایمن کنیم و واکسیناسیون یکی از راه های مطمئن برای این کار است.

وی گفت: اندازه رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه کاهش یافته که البته می تواند ناشی از خستگی مردم باشد اما رسانه ها باید بیشتر در این زمینه کار و فرهنگسازی نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "وزیر بهداشت: تا به امروز 104 میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت: تا به امروز 104 میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید