هافبک سرشناس سپاهان در لیست خرید پرسپولیس

به گزارش وبلاگ آوا، سروش رفیعی هافبک سابق پرسپولیس در زمان کالدرون طی تصمیمی غیرمنتظره در فهرست خروج این باشگاه نهاده شد و مجبور به ترک تیم مورد علاقه خود شد. رفیعی، اما در یکی دو فصل اخیر نمایش خوبی در ترکیب ساپاهان داشته و حتی به تیم ملی هم دعوت شده است.

هافبک سرشناس سپاهان در لیست خرید پرسپولیس

هافبک تکنیکی و خلاق سابق پرسپولیس در لیگ بیست و یکم جزو بهترین بازیکنان لیگ بوده و حالا خبر هایی در مورد مذاکره اش با سرخ ها برای بازگشت به این تیم شنیده می گردد.

رفیعی در خاتمه فصل بازیکن آزاد محسوب می گردد و به همین علت پرسپولیس کار چندان سختی برای به خدمت گرفتن او ندارد.

شماه 7 سابق سرخ ها اخیرا در مصاحبه ای اعلام نموده بود که در تابستان گذشته از استقلال هم پیشنهاد داشته، اما به خاطر علاقه شدیدش به پرسپولیس هرگز حاضر نشده تا به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد.

رفیعی بعد از جدایی از پرسپولیس مدتی در شهر خوردو شاگرد یحیی گل محمدی شد، اما در این تیم چندان مورد اعتماد یحیی نبود و حالا باید دید در صورت بازگشت احتمالی به پرسپولیس آیا او می تواند به ترکیب ثابت سرخ ها برسد یا نه.

البته شاید مدیران پرسپولیس با توجه به مصدومیت طولانی مدت امیری و جدایی احتمالی یکی دو بازیکن در خط میانی تصمیم به جذب رفیعی گرفته اند تا خلا بازیکن در این نقطه از زمین را پوشش بدهند.

گفته می گردد رفیعی طی روز های آینده با باشگاه پرسپولیس رسما وارد مذاکره خواهد شد.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "هافبک سرشناس سپاهان در لیست خرید پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک سرشناس سپاهان در لیست خرید پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید