پشت پرده جدایی کاپیتان استقلال از پرسپولیس ، توصیه به محسن خلیلی

به گزارش وبلاگ آوا، کاپیتان استقلال روزگاری در پرسپولیس حضور داشت که این باشگاه در حفظ آن ناموفق بود.

پشت پرده جدایی کاپیتان استقلال از پرسپولیس ، توصیه به محسن خلیلی

به گزارش وبلاگ آوا، روزبه چشمی که طی سالیان اخیر در استقلال عضویت داشته و نمایش درخشانی در ترکیب این تیم ارائه نموده و حضور در جام جهانی و گلزنی در این رقابت ها را هم در کارنامه دارد، طی سال های 87 تا 92 عضو رده های پایه باشگاه پرسپولیس بود ولی در نهایت با جدایی از جمع سرخ پوشان به صبای قم و در ادامه استقلال رفت.

سرانجام رافت، پیشکسوت پرسپولیس در گفت وگوی تلویزیونی در مورد دوران حضور روزبه چشمی در این تیم مطرح نمود: آن موقع که سرمربیگری تیم جوانان پرسپولیس بودم و آغاز کارم در این عرصه بود، بازیکنان خوبی دراختیار داشتیم که پنج بازیکن ما از سوی اکبر محمدی، سرمربی وقت تیم جوانان ایران انتخاب شدند و یکی از آنها، روزبه چشمی بود.

او ادامه داد: روزبه چشمی همان زمان هم در جوانان پرسپولیس بازیکنان بسیار خوب و البته کمی بازی گوش بود. در سن جوانی قرار داشتند و این مورد غیرطبیعی نبود. بازیکن خوبی بود و پیشرفت کرد که قبل از جام جهانی 2022 هم یکدیگر را در آموزشگاه ملی المپیک یکدیگر را دیدیم و خوش و بش کردیم.

سرمربی سابق جوانان پرسپولیس یادآور شد: همان زمان ما به باشگاه پرسپولیس نامه نوشتیم تا پنج بازیکن را حفظ نمایند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

رافت افزود: الان آقای محسن خلیلی که مدیر آموزشگاه باشگاه پرسپولیس است و خودمان هم درکنارشان هستیم، دوست داریم به رده پایه توجه جدی گردد چون فوتبال برای رده های پایه است.

پیشکسوت پرسپولیس مطرح نمود: سال گذشته محمد عمری با قرارداد 500 میلیون تومانی به تیم بزرگسالان پرسپولیس رفت و از دیاباته و پریرا بهتر کار کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پشت پرده جدایی کاپیتان استقلال از پرسپولیس ، توصیه به محسن خلیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده جدایی کاپیتان استقلال از پرسپولیس ، توصیه به محسن خلیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید