موتورولا شاید ماه آینده دو گوشی پرچم دار با تراشه ی اسنپدراگون معرفی کند

به گزارش وبلاگ آوا، انتظار می رود که موتورولا یک ماه دیگر از گوشی موتو اج X در چین رونمایی کند. البته شایعاتی نیز وجود دارد که این گوشی با نام موتورولا موتو اج 30 اولترا در ماه ژانویه وارد دنیای گوشی های هوشمند خواهد شد. اما حالا خبرهای دیگری هم به گوش می رسد که موتورولا دو گوشی هوشمند پرچم دار را در ماه دسامبر روانه بازار خواهد کرد که یکی با تراشه اسنپدراگون 888 پلاس و دیگری مجهز به پردازنده نسل بعدی سری اسنپدراگون 8 خواهد بود که شایعه شده اسنپدراگون 898 یا اسنپدراگون 8 نسل 1 نام دارد.

موتورولا شاید ماه آینده دو گوشی پرچم دار با تراشه ی اسنپدراگون معرفی کند

این خبر که از Digital Chat Station منتشر شده، می گوید موتورولا ماه آینده دو گوشی پرچم دار را به عنوان بخشی از استراتژی رونمایی دو گوشی پرچم دار در هر سال، عرضه خواهد کرد که قیمت گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 888 پلاس پایین تر است. در حال حاضر ما هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند موتورولا مجهز به اسنپدراگون 888 پلاس نداریم، اما اطلاعات قبلی فاش کرده بود که گوشی موتو اج X یا موتو اج 30 موتورولا با پردازنده اسنپدراگون 898 یا اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی خواهد شد.

این گوشی هوشمند موتورولا اندروید 12 را اجرا می کند و تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 پشتیبانی خواهد کرد. اما جایگاه microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی در این گوشی وجود نخواهد داشت. موتورولا موتو اج 30 اولترا از نمایشگر 6.67 اینچی 144 هرتزی FullHD OLED با پشتیبانی از HDR10+ و همچنین حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی بهره می برد.

سیستم دوربین پشتی این گوشی نیز از لنز 50 مگاپیکسل اصلی (با OIS)، سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی و لنز عمق میدان 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. سایر مشخصات موتورولا موتو Edge 30 اولترا شامل باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع 68 واتی، درگاه USB-C، گواهی IP52، دکمه اختصاصی Google Assistant و بلندگوهای استریو است. این گوشی از بلوتوث نسخه 5.2، وای فای 6 و اینترنت نسل پنجم (5G) پشتیبانی می کند. جک 3.5 میلی متری هدفون نیز در این گوشی حذف شده است.

بد نیست بدانید گوشی موتو اج S که با نام موتو جی 100 در سراسر جهان عرضه شد، قدرتمندترین گوشی موتورولا تا به امروز است. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 870 بهره می برد که روی کاغذ، تنها 10 تا 15 درصد کندتر از پردازنده رده بالای اسنپدراگون 888 است، اما در موتو جی 100 بسیار سریع تر احساس می شود. موتو جی 100 دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080 x 2520 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتز و روشنایی 560 نیت بوده که دوربین دوگانه سلفی آن را در طراحی حفره ای خود قرار داده است. این نمایشگر از محتوای HDR10 نیز پشتیبانی می کند.

طراحی این تلفن همراه نیز در نوع خود جالب است. چهار دوربین در پشت، دو دوربین در جلو، یک پورت یو اس بی سی و یک جک هدفون 3.5 میلی متری در قسمت پایین دستگاه وجود دارد. یک اسکنر اثرانگشت نیز وجود دارد که در لبه سمت راست تعبیه شده است (در دکمه پاور) و یک دکمه تنظیم صدا نیز دقیقاً بالاتر از دکمه پاور وجود دارد. دوربین سلفی دوگانه این گوشی از یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و یک سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و میدان دید 118 درجه ای تشکیل می شود.

در قسمت پشتی گوشی موتو جی 100 نیز مانند بسیاری از هم رده های دیگر، یک ترکیب دوربین چهارگانه مشاهده می شود که از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 و اندازه پیکسل 0.7 میکرون، یک دوربین اولتراواید 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و میدان دید 117 درجه ای، یک حسگر عمق سنج 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و یک سنسور زمان پرواز (TOF 3D) تشکیل شده است.

در بخش نرم افزاری نیز گوشی موتو جی 100 از رابط کاربری My UX بر پایه اندروید 11 بهره می برد. یک قابلیت نرم افزاری تازه نیز پلتفرم Ready For است که پس از اتصال گوشی به یک مانیتور، حالتی شبیه به دسکتاپ را در آن مانیتور ایجاد می کند. گوشی موتو جی 100 دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 20 واتی است. این گوشی با قیمت 499.99 دلار در بازارهای جهانی گوشی های هوشمند به فروش می رسد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "موتورولا شاید ماه آینده دو گوشی پرچم دار با تراشه ی اسنپدراگون معرفی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورولا شاید ماه آینده دو گوشی پرچم دار با تراشه ی اسنپدراگون معرفی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید