انتشار تصاویری واضح از گلکسی A73 سامسونگ

به گزارش وبلاگ آوا، تا به امروز شایعات زیادی درباره گوشی های آینده سری Galaxy A سامسونگ شنیده ایم و با بعضی اطلاعات و تصاویر آن ها پیش از رونمایی آشنا شده ایم، اما اکنون به لطف یک افشاگر سرشناس، برای اولین بار تصاویر گوشی Galaxy A73 را نیز در اختیار داریم.

انتشار تصاویری واضح از گلکسی A73 سامسونگ

به گزارش وبلاگ آوا، سامسونگ در حال آماده سازی برای عرضه چندین گوشی از سری A در سال آینده است و یکی از این گوشی های میان رده با نام گلکسی A73 تا به امروز سوژه چندین گزارش افشاگرانه بوده است. در آخرین مورد از این افشاگری ها، ما شاهد جزئیات دوربین و رندر های مفهومی این گوشی بودیم و اکنون، دستگاه در رندر های نو CAD ظاهر شده است.

به لطف افشاگر سرشناس Onleaks، اکنون نگاه بسیار واضح تری به آنچه می توانیم از گلکسی A73 آینده داشته باشیم، داریم. سامسونگ گلکسی A73 دارای یک صفحه نمایش بزرگ پانچ است که گفته می گردد یک پنل 6.7 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس است. بعلاوه گزارش شده این صفحه نمایش با نرخ تازه سازی پیش فرض 90 هرتز کار می نماید، اما طبق گزارش قبلی می توان آن را به 120 هرتز تغییر داد.

به طور کلی، این گوشی دارای طراحی جعبه ای است و به نظر می رسد فرم خوبی با ضخامت 7.6 میلی متر دارد. با حرکت به سمت پشت دستگاه، گوشی چهار لنز دوربین را به نمایش می گذارد که روی یک جزیره دوربین کمی بیرون زده قرار گرفته اند. برجسته ترین لنز این سیستم، یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است که نسبت به لنز اصلی 64 مگاپیکسلی مدل فعلی خود، ارتقا یافته است. میزان مگاپیکسل بقیه لنز ها هنوز معین نیست و ما نمی دانیم که دیگر سنسور های گوشی آینده چه قدرتی دارند.

شایعه شده است که دستگاه در زیر کاپوت از پردازنده Qualcomm Snapdragon 750G همراه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی به وسیله درگاه USB Type-C بسته بندی می گردد. با این حال، یکی از مواردی که باید در نظر گرفت این است که اگرچه این گوشی از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید، اما آداپتور 33 واتی در جعبه ندارد.

علاوه بر این، گوشی آینده گلکسی A73 سامسونگ دارای گواهینامه IP67 ضد آب خواهد بود و بر روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا خواهد شد. به گزارش وبلاگ آوا، اطلاعات قیمت نیز فاش شده است، اما آن را با کمی احتیاط در نظر می گیریم. گفته می گردد گوشی هوشمند گلکسی A73 سامسونگ با قیمت اولیه 32999 روپیه (440 دلار) عرضه می گردد و دارای دو رنگ مشکی و طلایی خواهد بود. با توجه به گزارش های افشا شده درباره تاریخ عرضه، انتظار می رود این گوشی در اوایل سال 2022 راهی بازار گردد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ آوا

منبع: فرارو

به "انتشار تصاویری واضح از گلکسی A73 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار تصاویری واضح از گلکسی A73 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید