ملی پوش فوتسال: زنگ خطر برای فوتسال ایران به صدا در آمده، کرونا شوخی ندارد

به گزارش وبلاگ آوا، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: زنگ خطر برای فوتسال به صدا در آمده و مسئولان باید به فکر چاره باشند.

ملی پوش فوتسال: زنگ خطر برای فوتسال ایران به صدا در آمده، کرونا شوخی ندارد

احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در گفت وگو با وبلاگ آوا، در خصوص شرایط فوتسال ایران و خودش در سال 1398 گفت: سال 1398به شخصه برای خودم بد نبود و در فوتسال باشگاهی عمکلرد خوبی داشتم اما برای فوتسال ایران زیاد جالب نبود و نتایج نا امید نماینده ای در بعضی بازی ها رقم خورد که زنگ خطر برای فوتسال به صدا در آمد و باید مسئولین به فکر چاره باشند تا فوتسال ما از جهت رو به رشدی که داشته منحرف نشود.در کل سال 1398 سال خوبی برای ایران هم نبود چرا که شروعش با سیل و تمام شدنش با ویروس کرونا بود و از ته دل آرزومندم تا مردم ایران سلامت باشند و سال خوبی در انتظار آن ها باشد.

او در خصوص فوتسال ایران در سال 1399 بیان نمود: فوتسال ایران در سال 1399 دو رویداد مهم بازی های قهرمانی آسیا و جام جهانی را در پیش دارد. انتظارات از فوتسال ایران بالاست و امیدوارم با توجه بیشتر مسئولان و برنامه ریزی خوب بتوانیم در هر دو رویداد نتایج خوبی گرفته و انتظارات را بر آورده کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال در سرانجام گفت: عید نوروز را حتماً در خانه می مانم و از همه می خواهم که به همدیگر یاری کنیم تا این ویروس از بین رفته و کسی آسیب نبیند. من خودم به شخصه فیلم می بینم، از همه می خواهم که در خانه بمانند وخودشان را با خواندن کتاب، دیدن فیلم و... مشغول نمایند. درست است که سخت است و ما آداب خوبی مثل دید و بازدید را درعید نوروز داشتیم اما سال جاری باید این شرایط را تحمل کرد و باید به فکر همه بود. این مسئله شوخی بردار نیست و باید تا جایی که امکان دارد هوای همدیگر را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ملی پوش فوتسال: زنگ خطر برای فوتسال ایران به صدا در آمده، کرونا شوخی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش فوتسال: زنگ خطر برای فوتسال ایران به صدا در آمده، کرونا شوخی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید