مقاله: نکاتی در خصوص بازسازی نمای ساختمان

به گزارش وبلاگ آوا، اگر نمای ساختمان شما همواره در معرض نور خورشید، سرما و گرما، برف و باران قرار گرفته است، امکان فرسایش آن و احتیاج به بازسازی بیشتر است. گاهی وقت ها سنگ های نمای ساختمان به دلایل مختلف از جایشان شل می شوند که ریزش آنها ممکن است خطرات زیادی را به وجود بیاورد. به همین خاطر در صورت ایجاد مشکل برای نمای ساختمان، باید خیلی سریع آن را ترمیم کرد تا از بروز حادثه جلوگیری گردد.

مقاله: نکاتی در خصوص بازسازی نمای ساختمان

به هیچ عنوان روی نمای فرسوده نمای جدید کار نکنید، چرا که مواد قدیمی توان نگهداری مصالح جدید را ندارند. بعد از تخریب نما، بر حسب نوع نمای جدید، زیرسازی آن انجام می گردد. زمانی که نمای ساختمان سالم است و شما به دلیل تغییر کاربری یا ایجاد یک چهره جدید قصد تعویض نما را دارید، بهترین گزینه انتخاب اتصالات خشک است.

اگر بیشتر بخش های نمای ساختمان سالم هستند، به شما پیشنهاد می کنیم فقط قسمت های آسیب دیده را تعمیر کنید. برای تعمیر بخش های آسیب دیده آجر یا سنگ های لق شده یا شکسته را برمی دارند، ملات زیر آن را می تراشند و بعد از تمیز کردن با استفاده از ملات جدید سنگ یا آجر جدید را می چسبانند. یکی از اصلی ترین عوامل زیبایی ساختمان نمای آن است، چرا که اولین چیزی که در ساختمان به نظر می آید نما و ظاهر بیرونی آن است. امروزه از سنگ های ساختمانی مختلفی برای طراحی و ساخت نمای ساختمان استفاده می نمایند که هر کدام زیبایی های خاص خودشان را دارند.

منبع مقاله: مقاله: نکاتی در خصوص بازسازی نمای ساختمان

به "مقاله: نکاتی در خصوص بازسازی نمای ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: نکاتی در خصوص بازسازی نمای ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید