تفاهم نامه همکاری کنسرسیوم مراکز علمی، پژوهشی اصفهان در حوزه محیط زیست تمدید شد

به گزارش وبلاگ آوا، 10 دانشگاه و شهرک علمی و فناوری اصفهان برای دومین سال تفاهم نامه همکاری برای حفاظت از محیط زیست در قالب کنسرسیوم مراکز علمی- پژوهشی اصفهان را تمدید کردند.

تفاهم نامه همکاری کنسرسیوم مراکز علمی، پژوهشی اصفهان در حوزه محیط زیست تمدید شد

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ آوا، تفاهم نامه همکاری کنسرسیوم مراکز علمی پژوهشی استان اصفهان در حوزه محیط زیست تمدید شد.

این کنسرسیوم در سال 99 و با حضور دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان، علوم پزشکی اصفهان، پیام نور اصفهان، آزاد اصفهان، کاشان و شهرک علمی و فناوری تشکیل شد. در سال دوم دانشگاه های آزاد نجف آباد، هنر اصفهان و علوم پزشکی کاشان به این کنسرسیوم پیوستند.

هدف از تشکیل این کنسرسیوم ایجاد شبکه هم افزایی برای حفاظت از محیط زیست این استان اعلام شده است تا بازوی علمی سازمان حفاظت از محیط زیست تقویت شود.

توسعه همکاری های علمی و پژوهشی در انجام پژوهش های کاربردی باهدف حل مسائل زیست محیطی استان اصفهان در حوزه های مختلف مدیریت و کنترل آلودگی آب، هوا، خاک و پسماند، بومی سازی ساخت تجهیزات سنجش و پایش آلاینده های زیست محیطی، تدوین استاندارد های منطقه ای، کمک به پایش و حفاظت از تنوع زیستی، ارزیابی و آمایش سرزمین در رابطه با محیط زیست و مانند آن ها و شناسایی صنایعی که نیاز به بازسازی یا نوسازی برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست را دارند، در قالب ارائه خدمات مشاوره به سازمان حفاظت محیط زیست، از اهداف تشکیل این کنسرسیوم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تفاهم نامه همکاری کنسرسیوم مراکز علمی، پژوهشی اصفهان در حوزه محیط زیست تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری کنسرسیوم مراکز علمی، پژوهشی اصفهان در حوزه محیط زیست تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید