مشکل قانونی مانع دعوت صیادمنش به تیم جوانان می گردد؟

به گزارش وبلاگ آوا، تیم فوتبال جوانان ایران با راهنمایی داود مهابادی خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا می نماید که اسفندماه در ازبکستان برگزار می گردد. چهار تیم برتر این رقابت ها راهی مسابقات قهرمانی دنیا می شوند.

مشکل قانونی مانع دعوت صیادمنش به تیم جوانان می گردد؟

کادر فنی تیم جوانان در نظر دارد تمام ظرفیت های ممکن را برای رقابت های قهرمانی آسیا مورد استفاده قرار بدهد. از همین رو در اردوی اخیر این تیم تعدادی از نفراتی که قبلاً فرصت دعوت به تیم جوانان را نداشتند، از سوی داود مهابادی دعوت شده اند تا شانس دوباره ای برای خودنمایی داشته باشند.

همچنین اللهیار صیادمنش مهاجم تیم زوریا لوهانسک اوکراین که سابقه بازی برای تیم های جوانان و امید و حتی تیم ملی بزرگسالان را دارد، مدنظر کادر فنی تیم جوانان است. با این حال معین نیست که صیادمنش می تواند دوباره به تیم جوانان دعوت گردد یا خیر.

حمید درخشان مدیر فنی تیم فوتبال جوانان در این خصوص به وبلاگ آوا، گفت: امیدوارم بتوانیم از وجود صیادمنش استفاده کنیم ولی باید ببینیم قانون اجازه دعوت این بازیکن را می دهد یا نه.

درخشان ادامه داد: از فدراسیون فوتبال خواستیم نامه نگاری و استعلام کند. ظاهراً چون صیادمنش برای تیم امید بازی نموده است، بحث تغییر رده سنی او مطرح است و شاید همین مسئله اجازه ندهد او را به تیم جوانان دعوت کنیم. باید منتظر پاسخ استعلام باشیم.

به گزارش وبلاگ آوا، صیادمنش سه روز پیش در هفته پنجم لیگ اروپا در دقایق پایانی بازی زوریا با لسترسیتی انگلیس وارد زمین شد و توانست تک گل این مسابقه را برای زوریا به ثمر برساند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشکل قانونی مانع دعوت صیادمنش به تیم جوانان می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل قانونی مانع دعوت صیادمنش به تیم جوانان می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید