قدردانی وزیر بهداشت از معاونت امور استان های صداوسیما

به گزارش وبلاگ آوا، وزیر بهداشت در نامه ای به دکتر دارابی، نقش رسانه ملی در اطلاع رسانی و افزایش آگاهی عمومی را در شرایط شیوع کرونا دستاوردی مهم و ثبت شده در تاریخ این مرز و بوم دانست.

قدردانی وزیر بهداشت از معاونت امور استان های صداوسیما

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ آوا، در پی پخش ویژه برنامه گرامیداشت درگذشتگان بیماری کرونا، همزمان با شب وفات حضرت خدیجه کبری(س) از شبکه های استانی و ارسال و پخش پیام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این برنامه، علی دارابی معاون رسانه ملی در نامه ای از این اقدام نمکی و تلاش مجموعه کادر درمانی کشور در مهار بیماری کووید19 قدردانی کرد.

بر این اساس وزیر بهداشت هم متقابلا در نامه ای خطاب به دارابی معاون امور استان های رسانه ملی، ضمن تشکر از پیام وی خاطرنشان کرده است: این پیام موجب دلگرمی اینجانب و همکارانم شد، بی تردید اگر همراهی های مشتفقانه و شبانه روزی و دلسوزانه شما و دیگر عزیزان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در کلیه شبکه های ملی و استانی نبود، توفیق همکاران اینجانب در مهار بیماری بدینگونه میسر نمی شد.

سعید نمکی در ادامه آورده است: نقش بی بدیل رسانه ملی در اطلاع رسانی و افزایش آگاهی عمومی و همچنین ارتقاء روحیه مدافعان سلامت در تاریخ کشورمان به عنوان دستاوردی مهم به ثبت رسیده است. امید است در ادامه راه بتوانیم از مساعدت های ارزشمند جنابعالی و همکاران ارجمندتان بهره مند شویم و هر چه زودتر با مهار کامل بیماری، شاهد سلامتی و شادابی مردم عزیز کشورمان باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قدردانی وزیر بهداشت از معاونت امور استان های صداوسیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی وزیر بهداشت از معاونت امور استان های صداوسیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید