شیائومی از یک گوشی مفهومی که نمایشگری با 4 لبه خمیده دارد رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ آوا، شیائومی دقایقی قبل از جدیدترین گوشی مفهومی (Concept Phone) خود رونمایی کرد. این گوشی دارای نمایشگر مبتنی بر 4 لبه خمیده است و هیچ گونه پورت و درگاهی در بدنه آن دیده نمی گردد. این یعنی به غیر از خمیدگی زیاد نمایشگر در سمت راست و چپ بدنه، این خمیدگی به بخش بالایی و پایینی گوشی هم راه پیدا نموده است.

شیائومی از یک گوشی مفهومی که نمایشگری با 4 لبه خمیده دارد رونمایی کرد

این گوشی به نوعی یادآور گوشی مفهومی ویوو Apex است که در سال 2019 معرفی گردید و آن هم فاقد هرگونه پورت و درگاه بود. اما تفاوت مهم بین این دو گوشی به نمایشگر آن ها برمی گردد زیرا بر خلاف گوشی ویوو، این محصول شیائومی در بخش فوقانی و پایینی هم خمیدگی قابل توجهی دارد.

طبق تصاویر منتشر شده، شیائومی برای غلبه بر محدودیت ها در لبه های گوشی بریدگی های کوچکی را تعبیه نموده است. به همین خاطر نمایشگر لبه ها را به طور کامل نمی پوشاند که با توجه به محدودیت ها، این موضوع طبیعی محسوب می گردد. اما در هر صورت افرادی که حتی لبه های نسبتا خمیده نمایشگر گلکسی S21 اولترا را نمی پسندند، این گوشی شیائومی برایشان یک کابوس است.

شیائومی معمولا مدل های ساخته شده از گوشی های مفهومی خود را در اختیار وبلاگ آوا قرار می دهد اما به دلیل شرایط کرونایی، گویا به انتشار تصاویر رندر و ویدیوی این گوشی بسنده نموده است. سخنگوی شیائومی اعلام نموده که این گوشی واقعا وجود دارد و ساخته شده است. به گفته او، این نمایشگر نتیجه پیشرفت های بی شمار در تکنولوژی های مختلف و نشان دهنده مجموع 46 پتنت ثبت شده است.

این شرکت همچنین هفته گذشته از تکنولوژی شارژ بی سیم از راه دور رونمایی کرد و در زمینه گوشی های مفهومی می توانیم به می میکس آلفا اشاره کنیم که در سال 2019 با نمایشگری که دور تا دور بدنه را پوشانده بود، معرفی گردید. اگرچه شیائومی می گفت گوشی می میکس آلفا به طور محدود راهی بازار می گردد، ولی این اتفاق هیچ وقت رخ نداد و برای این گوشی جدید هم نباید انتظار عرضه آن را داشته باشیم.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی از یک گوشی مفهومی که نمایشگری با 4 لبه خمیده دارد رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از یک گوشی مفهومی که نمایشگری با 4 لبه خمیده دارد رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید