سقوط هواپیما در آمریکا؛ دست کم 2 نفر کشته شدند

به گزارش وبلاگ آوا، در پی سقوط یک فروند هواپیمای سبک در نزدیکی یک دبیرستان در استان کالیفرنیا آمریکا، دست کم دو نفر جان خود را از دست دادند و دو خانه هم آتش گرفت.

سقوط هواپیما در آمریکا؛ دست کم 2 نفر کشته شدند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آوا، در پی سقوط یک فروند هواپیمای سبک در نزدیکی یک دبیرستان در شهر سانتی شهرستان سن دیه گو استان کالیفرنیا آمریکا دست کم دو نفر جان خود را از دست دادند.

شبکه ان بی سی آمریکا روز گذشته (دوشنبه) گزارش کرد که در پی سقوط یک فروند هواپیمای سبک در منطقه ای مسکونی در استان کالیفرنیا دو خانه هم آتش گرفت.

تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی، یک هواپیما را نشان می دهد که بر روی ساختمان های مسکونی سقوط نموده است و دو خانه هم آتش گرفته است.

آتش نشان ها و تیم امداد به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و مسئولان دبیرستان محل حادثه اعلام کردند که تمامی دانش آموزان در صحت کامل به سر می برند.

رسانه های آمریکایی بعلاوه گزارش کردند که در پی وقوع این حادثه دو نفر هم زخمی شده اند که البته اندازه جراحات آن ها نامشخص است.

روزنامه آمریکایی یو اس ای تودی به نقل از جان گارلو رئیس اداره آتش نشانی شهر سانتی گزارش کرد که دست کم دو نفر از جمله راننده اداره پست در حادثه سقوط یک فروند هواپیمای سبک بر روی چندین خانه و وسیله نقلیه در حومه جنوب کالیفرنیا جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر هم زخمی شدند.

طبق این گزارش، حادثه فوق بعد از ظهر روز دوشنبه به وقت محلی در شهر سانتی در 20 مایلی شمال شرقی سن دیگه گو به وقوع پیوست.

هواپیمای مذکور یک هواپیمای دو موتوره سسنا 340 بوده است که پس از سقوط خساراتی را به حداقل سه خانه و چندین وسیله نقلیه از جمله خودروی اداره پست آمریکا وارد آورد.

گزارش های منتشر شده نشان می دهد که در پی وقوع این حادثه، سه خانه به شدت آسیب دید و دو خانه کاملاً در آتش سوخت.

اداره پست آمریکا در بیانیه ای مکتوب، مرگ یکی از کارکنان خود را تأیید کرد و مقام های محلی تصریح کردند که دو نفر به دلیل جراحات ناشی از سوختگی به بیمارستان منتقل شدند.

هواپیمای مذکور ظاهراً یک هواپیمای خصوصی بوده که از یوما آریزونا به سمت فرودگاه مونتگومری گیبس در سن دیه گو پرواز می نموده است که البته تعداد مسافران این هواپیما نامشخص است اما مقام های محلی می گویند احتمالاً هیچ کس از این حادثه جان به در نبرده است.

طبق این گزارش، تا لحظه سقوط هواپیما، هیچ گونه گزارشی درباره دلیل سقوط هواپیما منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "سقوط هواپیما در آمریکا؛ دست کم 2 نفر کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط هواپیما در آمریکا؛ دست کم 2 نفر کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید