درد دل مرضیه برومند در پی درگذشت گلزار محمدی

به گزارش وبلاگ آوا، مرضیه برومند در پی فقدان گلزار محمدی گفت: اگرچه یکی از بهترین و خو.ش قلب ترین هنرمندان عرصه تئاتر عروسکی را از دست دادیم، اما با ادامه دادن جشنواره مبارک، روح او را راضی می سازیم.

درد دل مرضیه برومند در پی درگذشت گلزار محمدی

به گزارش وبلاگ آوا به نقل از ایسنا، این هنرمند باسابقه تئاتر، سینما ادامه داد: امیدوار بودم دبیری جشنواره نمایش عروسکی تهران ـ مبارک به تقویت روح و روان گلزار کمک کند تا او بتواند بیماری خود را به سلامت از سر بگذراند که متاسفانه چنین نشد و ما یکی از مهربان ترین و خوش قلب ترین هنرمندان تئاتر عروسکی را از دست دادیم.

او ابراز امیدواری کرد مسئولان اداره کل هنرهای نمایشی زودتر فکری به حال جشنواره نمایش عروسکی بکنند و دبیر دیگری برای این رویداد مهم انتخاب شود تا این جشنواره همچون دوره های پیشین راه خود را با قدرت ادامه دهد و به این ترتیب روح گلزار محمدی هم شاد شود.

برومند که در سه دوره گذشته جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک، دبیری این جشنواره را بر عهده داشته است، با ابراز تاسف از گسترش ویروس کرونا در کشورهای گوناگون گفت: امیدوارم این ویروس هر چه زودتر دست از سر جهان و جهانیان بردارد و زندگی به روال عادی بازشود و آرامش حکم فرما شود. در حال حاضر که نمی توان برگزاری هیچ برنامه ای را در تقویم خود پیش بینی کرد و مشخص نیست آیا جشنواره نمایش عروسکی می تواند در تاریخ اعلام شده قبلی ـ مردادماه ـ برگزار شود یا نه، ولی امیدوارم این ویروس زودتر ریشه کن شود و آرامش به کره زمین بازشود.

گلزار محمدی، هنرمند تئاتر و تئاتر عروسکی متولد سال 1356 بود که مدتی با بیماری سرطان مبارزه کرد. او در چند ماه گذشته به عنوان دبیر جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک مشغول به کار بود که به دلیل حاد شدن بیماری اش در بیمارستان بستری شد و در چند روز اخیر به تشخیص پزشکان با آمبولانس به خانه پدری اش در سنندج منتقل شد. این هنرمند بامداد امروز ـ یکشنبه، 18 اسفندماه ـ درگذشت و در شهر سنندج به خاک سپرده شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "درد دل مرضیه برومند در پی درگذشت گلزار محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درد دل مرضیه برومند در پی درگذشت گلزار محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید