خبرنگاران نه به کرونا و نه به تحریم؛ پیام خانواده های همدانی به جهان

به گزارش وبلاگ آوا، همدان- خبرنگاران- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با صدور پیامی از خانواده های همدانی خواست به پویشنه به کرونا و نه به تحریم بپیوندند.

خبرنگاران نه به کرونا و نه به تحریم؛ پیام خانواده های همدانی به جهان

ربیعه علی محمدی روز شنبه با صدور این پیام آورده است: با توجه به ضرورت یکپارچگی جامعه بین الملل برای مقابله با ویروس کرونا، تمامی کشورها باید در برابر این بیماری مصیبت بار، بدون در نظر دریافت اختلافات سیاسی و تفاوت های جغرافیایی ایستادگی کرده و با هم در کاهش آثار مخرب انسانی، اقتصادی و اجتماعی آن، همکاری کنند.

در این پیام آمده است: کشور ایران نیز همانند سایر کشورهای جهان با یک بحران و چالش جدی فراملی به نام بیماری کووید19 روبرو شده است.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری همدان در این پیام آورده است: اما در شرایطی که کنترل و مهار این ویروس نیازمند انسجام و همدلی ملی و بین المللی در راستای به اشتراک گذاشتن تجربیات و دستاوردهای پزشکی و علمی بوده، دولت آمریکا، تحریم های دارویی و تجهیزات پزشکی را علیه کشور ایران، تشدید کرده است.

وی ادامه داده است: آمریکا بر خلاف ادعایش در حال فریب افکار عمومی است و تحریم های هدفمند و هوشمندانه ای را برای محروم ساختن مردم ایران از دریافت کمک های بین المللی و حتی خرید اقلام و تجهیزات پزشکی طراحی و اجرا می کند.

علی محمدی در این پیام می افزاید: انتظار ایران از جامعه بین الملل به ویژه کشورهای اروپایی که خود نیز با موج فزاینده ابتلا به ویروس کرونا روبرو هستند مخالفت برای همراهی با این جنایت آمریکا است؛ زیرا این یک مسوولیت بین المللی محسوب می شود.

وی در پایان از خانواده های همدانی خواست تا برای اعتراض به چنین اقدامات غیرانسانی و ظالمانه تحریم درمانی و دارویی مبارزه با کرونا، وارد نشانی اینترنتی https://corona2plus.com/Corona2/En/Petition شده و مراتب اعتراض خود را به این سیاست ددمنشانه، به ثبت برسانند.

علیمحمدی ابراز امید واری کرد: با ثبت اعتراض در این چنین پویش هایی در آینده، شاهد همبستگی جهانی در کنترل و مهار این گونه سیاست های ظالمانه و انسان ستیزانه و نیز مدیریت کارآمدتر بحران کرونا باشیم

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نه به کرونا و نه به تحریم؛ پیام خانواده های همدانی به جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نه به کرونا و نه به تحریم؛ پیام خانواده های همدانی به جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید