به روز رسانی دکل ها و تجهیزات حفاری با استفاده از توانمندی های موجود

به گزارش وبلاگ آوا، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: دکل ها و تجهیزات حفاری با استفاده از توانمندی های موجود به روز رسانی می شوند.

به روز رسانی دکل ها و تجهیزات حفاری با استفاده از توانمندی های موجود

حمیدرضا گلپایگانی امروز (8 خردادماه) در جمع وبلاگ آوا اظهار کرد: روزآمد بودن تجهیزات همسو با ارائه خدمات در چارچوب برنامه و تعامل و مشارکت مستمر با شرکت های متقاضی، زمینه بهره وری و فرایند افزایشی راندمان کار را تداوم می بخشد.

به گزارش وبلاگ آوا، وی اضافه کرد: در این راستا، همگرایی و هماهنگی میان مجموعه های صف و ستاد در تمام سطوح اعم از مدیریتی و اجرایی موجب کاهش انتظارات، بهبود کیفی و کمی کار، شتاب بخشی در پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت و حضور موثر در پروژه های میدان محور به موازات اجرای برنامه های تعریف شده از سوی شرکت ملی نفت ایران می شود.

گلپایگانی با اشاره به اهمیت کنترل، نظارت و بازرسی فنی به عنوان ابزاری مهم در جهت ارائه کار با کیفت و کمیت بالا، گفت: تامین به موقع کالا و مواد مورد نیاز از نکات بسیار مهم در انجام کار با برنامه است که همزمان با برنامه های عملیاتی باید پیگیری و مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: برنامه ریزی، ساماندهی کارها، استفاده مطلوب از توانمندی های داخلی، رفع چالش ها، افزایش ضریب ایمنی، استفاده از کارشناسان و متخصصان مجرب و احساس مسئولیت در مقابل شرکت از محورهای شاخصی هستند که در تحقق اهداف و حفظ جایگاه شرکت تاثیرگذار و بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه کار در شرایط سخت کرونایی و محدودیت ها سخت است، اضافه کرد: در این زمینه باید از تلاش های بی وقفه مجموعه کارکنان عملیاتی و خدمات فنی و تخصصی در انجام به موقع برنامه های پیش بینی شده که به طور مستقیم با تولید منابع هیدروکربوری ارتباط دارد، قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "به روز رسانی دکل ها و تجهیزات حفاری با استفاده از توانمندی های موجود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روز رسانی دکل ها و تجهیزات حفاری با استفاده از توانمندی های موجود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید