بایرن مونیخ اولین پیشنهادش برای خرید قطعی پریشیچ را به اینتر ارائه کرد

به گزارش وبلاگ آوا، قهرمان اروپا میخواهد هافبک کرواتی که فصل گذشته از اینتر قرض گرفت را با قطعی کردن قرارداد او، در استادیوم آلیانتس نگه دارد.

بایرن مونیخ اولین پیشنهادش برای خرید قطعی پریشیچ را به اینتر ارائه کرد

به گزارش وبلاگ آوا، شبکه اسکای اسپورت مدعی شد که باشگاه بایرن مونیخ با ارائه پیشنهادی 12 میلیون یورویی به اینتر سعی در قطعی کردن قرارداد ایوان پریشیچ دارد.

پریشیچ تابستان فصل گذشته در لیست بازیکنان مازاد آنتونیو کونته نهاده شد و به همین دلیل مسئولان باشگاه اینتر او را به بایرن مونیخ قرض دادند. او در یک فصل حضورش در آلمان عملکرد قابل قبولی داشت و به بایرن مونیخ برای کسب سه گانه بوندس لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا یاری کرد. به همین دلیل باواریایی ها در پی قطعی کردن قراردادش هستند اما پیشنهاد آنها سه میلیون یورو کمتر از حداقل رقمی است که اینتر برای فروش بازیکن کرواتش می خواهد.

به گزارش نشریه بیلد آلمان، کارل هاینتس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ شخصاً برای حفظ پریشیچ با اینتری ها وارد مذاکره شده و مدیرورزشی تیم حسن صالح حمیدزیچ را از انجام این کار معاف نموده است. اولین پیشنهاد او 12 میلیون یورو بوده که گفته می گردد جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر آن را رد خواهد نمود. با این حال انتظار می رود که مذاکرات طرفین ادامه داشته باشد تا بر سر یک رقم توافق صورت بگیرد.

پریشیچ 31 ساله در یک فصل حضور قرضی اش در بایرن مونیخ برای این تیم در تمامی رقابت ها 35 بازی انجام داد، هشت گل زد و 10 پاس گل داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بایرن مونیخ اولین پیشنهادش برای خرید قطعی پریشیچ را به اینتر ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ اولین پیشنهادش برای خرید قطعی پریشیچ را به اینتر ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید