می توانیم خیلی چیزها را در مونیخ نشان دهیم، دمبله برگ برنده است

به گزارش وبلاگ آوا، ژاوی هرناندز شب گذشته برای نخستین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نشست تا آبی اناری پوشان تن به تساوی مقابل بنفیکا دهند.

می توانیم خیلی چیزها را در مونیخ نشان دهیم، دمبله برگ برنده است

سرمربی بارسلونا پس از این ملاقات گفت: تیم کاملاً بهتری در زمین مسابقه بودیم و توانستیم فوق العاده باشیم اما گل نزدیم که باید آن را حل کنیم.

وی درباره سخت تر شدن شرایط صعود بارسا به دور حذفی این مسابقات تاکید نمود: هنوز هم برای این موضوع خوشبین هستم. ما بارسلونا هستیم و بازیکنان مستعدی داریم که می توانند تفاوت را رقم بزنند. امروز یک امتیاز به امتیازات خود اضافه کردیم که ارزش کاری که در این بازی کردیم را نداشت. مشکل فیزیکی مقابل بنفیکا نداشتیم و حالا باید روی بازگشت توان فکری برای گلزنی تمرکز کنیم.

سرمربی بارسلونا توضیح داد: ما فرصت قطعی کردن صعودمان در این بازی از دست دادیم، اما باید به کارمان ادامه دهیم. در بازی بعدی در مونیخ، فرصتی دیگر برای این کار خواهیم داشت و باید مقابل بایرن مونیخ به برترین شکل رفتار کنیم. بنفیکا برای گرفتن یک امتیاز و بسته نگه داشتن دروازه اش به اینجا آمده بود.

ژاوی درباره بازی دادن به عثمان دمبله به عنوان بازیکن تعویضی گفت: او همواره سورپرایز می نماید و عضوی مهم برای این تیم است. عثمان یک برنده است و در ادامه فصل تفاوت را رقم خواهد زد.

سرمربی بارسلونا با اشاره به انگیزه پیروزی مقابل بایرن مونیخ و جبران شکست های قبلی مقابل این تیم آلمانی توضیح داد: بارسلونا هستیم و در بازی مقابل بایرن مونیخ مثل امام ملاقاتها دنیال بردن و پیروزی هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "می توانیم خیلی چیزها را در مونیخ نشان دهیم، دمبله برگ برنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانیم خیلی چیزها را در مونیخ نشان دهیم، دمبله برگ برنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید