خبرنگاران فاجعه در کمینِ رئال، کهکشانی&zwnjها در آستانه حذف از لیگ قهرمانان

به گزارش وبلاگ آوا، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در ملاقات مقابل شاختاردونتسک اوکراین با دو گل باخت تا در آستانه حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

خبرنگاران فاجعه در کمینِ رئال، کهکشانی&zwnjها در آستانه حذف از لیگ قهرمانان

به گزارش وبلاگ آوا؛ سه شنبه شب در شروع هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، 2 ملاقات همزمان برگزار گردید و از گروه دوم، شاختاردونستک اوکراین از رئال مادرید اسپانیا پذیرایی کرد و در زیر بارش باران و سرمای شهر کی اف به رجحان درخشان دو بر صفر رسید.

درحالی که شاختار بازی های خود را در شهر دونتسک برگزار می نماید اما این ملاقات در کی اف پایتخت اوکراین برگزار گردید.

رئال که در بازی رفت با حساب سه بر دو باخته بود، کار را تهاجمی شروع کرد تا با کسب رجحان بتواند صعود خود را قطعی کند. از سوی دیگر نماینده اوکراین هم که در سه بازی قبلی اش پیروز به گلزنی نشده بود، برای حفظ شانس صعود باید در این ملاقات به رجحان دست می یافت.

فرایند بازی در نیمه نخست در اختیار شاگردان زین الدین زیدان بود و این تیم دو فرصت مناسب نیز داشت که ضربات کریم بنزما و مارکو آسنسیو را تروبین دروازه بان جوان میزبان به خوبی دفع کرد.

در نیمه دوم، شاختار با شجاعت بیشتری بازی کرد و در دقیقه 56 حمله این تیم با تعلل مدافعان رئال همراه شد تا دتینو پیروز به گلزنی گردد.

در دقیقه 82 و درحالی که رئال برای رهایی از شکست کوشش می کرد، شاختار در ضد حمله ای سریع و با شوت زمینی سولومون به گل دوم رسید و کار مادریدی ها را تمام کرد.

شاختار با این پیروزی، پیروز شد برد بازی رفت را تکرار نموده و با هفت امتیاز در رتبه دوم گروه قرار بگیرد و رئال نیز با همین تعداد امتیاز به صندلی سوم نزول کرد.

با این اوصاف رئال باید در ملاقات پایانی مرحله گروهی خود مقابل گلادباخ به پیروزی دست یافته و در انتظار عدم رجحان شاختار مقابل اینتر باشد.

کهکشانی ها در این ملاقات، سرخیو راموس، دنی کارواخال و کاسمیرو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.

در دیگر ملاقات همزمان و از گروه نخست، لوکوموتیو مسکو از روسیه در ملاقات خانگی مقابل سالزبورگ اتریش با حساب سه بر یک باخت.

سالزبورگ با این پیروزی به امتیاز چهار رسید و لوکوموتیو هم در امتیاز سه باقی ماند.

از ساعت 23:30 دقیقه امشب، 6 ملاقات دیگر برگزار می گردد که در مهمترین آن بایرن مونیخ آلمان با اتلتیکومادرید اسپانیا و همچنین پورتو پرتغال با منچسترسیتی انگلیس مصاف می دهند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فاجعه در کمینِ رئال، کهکشانی&zwnjها در آستانه حذف از لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فاجعه در کمینِ رئال، کهکشانی&zwnjها در آستانه حذف از لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید