باقری: فدراسیون وزنه برداری ایران با آیان مسئله ای نداشت، با کار نادرست موضع داشتیم

به گزارش وبلاگ آوا، نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری تأکید کرد، مسئولان این فدراسیون مسئله ای با تاماش آیان، رئیس معلق شده فدراسیون جهانی وزنه برداری نداشته و ندارند.

باقری: فدراسیون وزنه برداری ایران با آیان مسئله ای نداشت، با کار نادرست موضع داشتیم

داوود باقری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آوا، با تأکید بر اینکه هیچ وزنه برداری به ویروس کرونا مبتلا نشده است، گفت: اردو را برگزار کردیم و بچه ها خودشان تمرینات شان را پیگیری می نمایند. این طور که می دانیم، کسی هم کرونا نگرفته است. وزنه برداران هم از مردم مستثنی نیستند و باید به تمام توصیه های بهداشتی عمل نمایند. وقتی اردو بگذاریم، تمام تمهیدات لازم را در نظر خواهیم گرفت تا بتوانیم در بهترین شرایط تمرینات را برگزار کنیم. البته در این خصوص باید منتظر خروجی جلسه رومانی باشیم که قرار است طی روزهای پایانی اسفند در خصوص مسابقات به تعویق افتاده تصمیم گیری گردد. بعد از اعلام زمان و مکان مسابقات، ما هم درباره برگزاری اردو تصمیم گیری می کنیم.

وی درباره موضع فدراسیون وزنه برداری ایران درباره محتمل بودن تغییرات تازه در رأس فدراسیون جهانی گفت: ما هم مثل دیگر اعضای فدراسیون جهانی، تابع مقررات و شرایط هستیم. فعلاً هیئت رئیسه تصمیم به تعلیق تاماش آیان گرفته و نایب رئیس فدراسیون جهانی موقتاً جانشین او شده است تا اتهامات آیان مورد آنالیز قرار بگیرد. ما هم در عمل نشان داده ایم که به فکر وزنه برداری جهان هستیم و مبنای کارمان نیز پاک بودن و سلامت وزنه برداری است. با موضع گیری های قبل مان هم این را نشان داده ایم. ما خواهان رشد و توسعه وزنه برداری پاک هستیم.

باقری در واکنش به اینکه پیش از انتخابات فدراسیون وزنه برداری ایران گفته می شد روابط آیان و علی مرادی حسنه نیست، گفت: ما با تاماش آیان مسئله ای نداشتیم و نداریم، بلکه با هر کار نادرستی موضع داشتیم و داریم. آیان هم به وزنه برداری جهان یاری نموده و خدمات زیادی داشته است. حال باید دید چه تصمیمی در خصوص او و آینده وزنه برداری جهان اتخاذ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "باقری: فدراسیون وزنه برداری ایران با آیان مسئله ای نداشت، با کار نادرست موضع داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: فدراسیون وزنه برداری ایران با آیان مسئله ای نداشت، با کار نادرست موضع داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید