مشکل اصلی ورزش ایران نبود مدیر متخصص است، هنوز شوکی به کشتی ایران وارد نشده است

به گزارش وبلاگ آوا، پیشکسوت کشتی ایران گفت: در دوره ریاست دبیر هنوز شوکی به کشتی وارد نشده است و باید در آینده ببینیم آیا او مدیری است که با برنامه روی کار آمده یا باری به هر جهت است.

مشکل اصلی ورزش ایران نبود مدیر متخصص است، هنوز شوکی به کشتی ایران وارد نشده است

اکبر فلاح در مصاحبه با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ آوا، درباره سود و ضرر تعویق یک ساله المپیک برای کشتی ایران گفت: همواره اختلاف نظر وجود داشته و در خصوص این موضوع هم بعضی معتقدند تعویق المپیک به سود کشتی است و بعضی دیگر اعتقاد دارند به ضرر آن است اما به نظر در شرایط فعلی که شیوع ویروس کرونا به شدت بالاست، اولویت اصلی سلامت ورزشکاران است. شاید یک مسابقه برگزار گردد و ورزشکاران هم پیروز به کسب مدال شوند اما شیوع ویروس کرونا و ابتلاء آنها ضررهای چند برابر دارد، بنابراین کمیته بین المللی المپیک تصمیم درستی گرفت.

وی گفت: در حال حاضر کشتی ایران سه سهمیه در بخش آزاد کسب نموده و با توجه به تعویق یک ساله فرصت برای آمادگی دارند تا مابقی سهمیه ها را کسب نمایند. البته که ممکن است آماده بودن ورزشکارانی که پیروز به کسب سهمیه شدند، تا سال آینده کمی سخت باشد، اما با این حال ارزش سلامتی بالاتر از همه چیز است و این اتفاق را باید به فال نیک گرفت.

مربی کشتی آزاد در خصوص شرایط فعلی این رشته اظهار کرد: ما همواره در کشتی حرف برای گفتن داریم، به این خاطر که کشتی گیران زیادی در اختیار داریم. یک شهرستان کوچک مانند جویبار مهد پرورش کشتی گیران است و اگر یک تیم از همین شهرستان به مسابقات دنیای اعزام گردد محال است جزء سه تیم برتر دنیا قرار نگیرد. بنابراین از لحاظ فنی و پشتوانه سازی، کشتی ایران مسئله ای ندارد.

فلاح ادامه داد: اما مشکل اصلی ما در ورزش این است که مدیر متخصص نداریم. اگر مدیری کاربلد و دارای تخصص در ورزش ایران حضور داشته باشد، قطعاً در بازی های آسیایی و المپیک به ترتیب جزء سه تیم برتر در آسیا و 10 تیم برتر در المپیک خواهیم شد. معمولاً در ایران یک مدیر یا تخصص ندارد یا اینکه کار مدیریتی انجام نداده است و به این خاطر است که ما همواره با مسائل زیادی روبه رو هستیم.

وی درباره عملکرد فدراسیون اظهار کرد: فعلاً از فدراسیون کشتی با مدیریت جدید چیزی ندیده ایم. کشتی در دوران مدیریت علیرضا دبیر نه شرایط خیلی بدی دارد و نه اینکه اتفاق خارق العاده ای افتاده باشد. در واقع در دوره ریاست او هنوز شوکی به کشتی ایران وارد نشده است و باید در آینده ببینیم آیا او مدیری است که با برنامه روی کار آمده یا باری به هر جهت است. میدان المپیک بهترین فرصت برای این فدراسیون است که صندلی خود را نشان می دهد تا بتوانیم در خصوص آن قضاوت کنیم.

وی همچنین به شیوع ویروس کرونا در دنیا اشاره نمود و گفت: امیدوارم هر چه سریع تر این ویروس از کل دنیا ریشه کن گردد. شرایط خیلی بدی به وجود آمده. این انتظار وجود دارد که ورزشکاران در این شرایط یاری حال مردم باشند. وقت آن است که هنرمندان و ورزشکاران ایران، دنیا پهلوان تختی شوند و به مردم در این شرایط یاری نمایند.

انتهای پیغام/4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "مشکل اصلی ورزش ایران نبود مدیر متخصص است، هنوز شوکی به کشتی ایران وارد نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل اصلی ورزش ایران نبود مدیر متخصص است، هنوز شوکی به کشتی ایران وارد نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید