بازنگری Alone in the Dark برای پلتفرم های امروزی معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش وبلاگ آوا، اگرچه چند روز قبل از معرفی رسمی لیک هایی از این بازی منتشر شده بود، اما بالاخره شرکت تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) به صورت رسمی بازی Alone in the Dark را برای ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی معرفی کرد. این بازی در واقع بازنگری (ریبوت) بازی ترس و بقا سوم شخص تنها در تاریکی (Alone in the Dark) است که به وسیله استودیو Pieces Interactive در حال توسعه است.

بازنگری Alone in the Dark برای پلتفرم های امروزی معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

تاریخ عرضه دقیقی برای این بازی اعلام نشده است اما طبق توضیحات اعلام شده، توسعه بازی از اواخر 2019 در حال توسعه بوده است و در حال حاضر در شرایط آلفا واقع شده است. یک دمو قابل بازی با نام گریس در تاریکی (Grace in the Dark) که دارای خط داستانی اورجینال خود خواهد بود، از تاریخ 24 تا 28 اوت 2022 در رویداد گیمزگام 2022 قابل بازی خواهد بود. این به نوعی مقدمه یا پیش درآمدی برای بازی اصلی خواهد بود که شامل شخصیت گریس از بازی تنها در تاریکی 2 (Alone in the Dark 2) است. شرکت تی اچ کیو نوردیک اعلام ننموده است که آیا میخواهد این تیزر قابل بازی را خارج از رویداد گیمزکام هم در وقت دیگری در دسترس بازیکنان قرار بدهد یا خیر. با این حال، می دانیم که این تیزر قابل بازی داستان کاملاً مجزایی نسبت به بازی اصلی خواهد داشت. به همین دلیل، انتظار می رود که بعدها به صورت عادی هم عرضه شود.

داستان در دهه 1920 آمریکا اتفاق می افتد، امیلی هارتوود (Emily Hartwood) در پی عموی گم شده خود می شود. او با ادوارد کارنبی (Edward Carnby)، یک بازرس خصوصی، همکاری می نماید و برای جستجوی او به عمارت درستو (Derceto Manor) می رود. با این حال، همه چیز تغییر می نماید و این دو نفر با ساکنان عجیب وغریب، هیولاها و درگاه هایی روبرو می شوند که آن ها را به دنیای ترسناکی می برد. هر دو شخصیت قابل بازی هستند و منظره خود از وقایع را با میان پرده ها و مراحل منحصر به فرد ارائه می دهند.

داستان بازنگری بازی تنها در تاریکی کاملاً تازه است و به وسیله میکائیل هدبرگ (Mikael Hedberg) نوشته شده است که سابقه کار روی بازی هایی نظیر Amnesia: The Dark Descent و SOMA را هم در کارنامه دارد. او وظیفه کارگردانی این اثر را هم بر عهده دارد. با این حال، بسیاری از شخصیت ها، مضامین و مکان های سه گانه اصلی در نسخه بازنگری حضور دارند. بعلاوه اعلام شده است که هیولاهای تازهی در این بازی وجود خواهد داشت. ظاهراً گای دیویس (Guy Davis) که به خاطر همکاری هایش با گیرمو دِل تورو (Guillermo del Toro) معروفیت دارد، برای طراحی این هیولاها یاری نموده است. بعلاوه می توانید منتظر یک موسیقی متن ترسناک هم باشید که به وسیله افسانه دوم جاز یعنی جیسون کوهنن (Jason Köhnen) خلق شده است که ملودی های وهم آور و ترسناکی را برای این بازی فراوری نموده است تا بتواند شما را در جو ترسناک بازی قرار دهد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازنگری Alone in the Dark برای پلتفرم های امروزی معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنگری Alone in the Dark برای پلتفرم های امروزی معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید