ایستگاه شارژ فوق سریع 20 خودرو را در 8 دقیقه شارژ می نماید

به گزارش وبلاگ آوا به نقل از سی جی تی ان، این شارژ هشت دقیقه ای، طی بیش از 200 کیلومتر راستا را به وسیله هر خودرو ممکن می نماید. ایستگاه شارژ مذکور از روز دوشنبه در شهر نینگده در جنوب شرقی چین واقع در استان فوجیان راه اندازی شده است.

ایستگاه شارژ فوق سریع 20 خودرو را در 8 دقیقه شارژ می نماید

این اولین ایستگاه شارژ هوشمند استاندارد شده در کشور چین است که با استفاده از یک سیستم ذخیره انرژی که به وسیله ریز شبکه جریان مستقیم (DC) تغذیه می گردد، کنترل می گردد.

این ایستگاه شارژ با مساحت 2100 متر مربع دارای سیستم ذخیره انرژی در سطح چند مگاوات است و با صفحات خورشیدی روی سقف خود، می تواند از انرژی خورشیدی استفاده نموده و آن را برای شارژ خودروها ذخیره کند.

این سیستم بعلاوه می تواند سلامت فیزیکی باتری های در حال شارژ را آنالیز کند و نتایج تست عملکرد باتری را برای صاحبان خودرو ارسال کند و پیشنهادات دقیق و علمی را برای تعمیر و نگهداری باتری ارائه دهد.

در پنج سال آینده، 50 ایستگاه شارژ با این ویژگی ها در مرکز شهر نینگده ساخته خواهد شد که 12 ایستگاه تا سرانجام سال آینده تکمیل خواهد شد.

بر اساس داده های وزارت امنیت عمومی چین، در سرانجام ماه سپتامبر، تعداد خودروهای مصرف کننده سوخت های غیر فسیلی در چین به 11.49 میلیون دستگاه رسید که حدود نیمی از کل خودروهای دنیا از این نوع را تشکیل می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایستگاه شارژ فوق سریع 20 خودرو را در 8 دقیقه شارژ می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه شارژ فوق سریع 20 خودرو را در 8 دقیقه شارژ می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید