این مار غول پیکر به آدم خواری معروف است!، عکس

به گزارش وبلاگ آوا، وقتی به حیوانات وحشی فکر می کنیم، بسیاری از ما موجودات زیبایی مانند آهو یا گرگ را تصور می کنیم. اما گاهی اوقات، این حیوانات می توانند خطری واقعی برای انسان ایجاد نمایند. واقعیتی که وقتی یک زن 54 ساله در تایلند با یک مار پیتون 7 متری روبرو شد، کاملاً آشکار شد.

این مار غول پیکر به آدم خواری معروف است!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آوا، خوشبختانه، مقامات محلی توانستند به یاری بیایند و به او یاری نمایند تا بدون آسیب از شرایط فرار کند. داستان از روستای کوچکی در تایلند آغاز شد، جایی که خانم پرافان پوتهاونگ 54 ساله با خانواده اش زندگی می کرد. یک روز، خانم پرافان در حومه روستای خود، ناگهان با چشم انداز ای غیرمنتظره و وحشتناک روبرو شد - یک مار پیتون 7 متری!

بیشتر بخوانید:

مار رنگی کمیاب از حیاط این خانه سردرآورد/ عکس

قدرت نمایی کابوس پرنده های دشمن در رژه ارتش/ عکس

خانم پرافان بلافاصله به خانه خود دوید و به همسایه هایش که برای آنالیز شرایط آمده بودند، اطلاع داد. هنگامی که آنها به محل حادثه رسیدند، همه آنها شوکه شدند که متوجه شدند نه تنها مار هنوز آنجاست، بلکه آغاز به پیچیدن خود به دور درخت نزدیک نموده است.

گمان می رود که این پیتون خاص از جنگلی نزدیک به منطقه سرگردان بوده و در پی غذا و سرپناهی برای خود بوده است. با این حال، به زودی تعیین شد که این کار آسانی نخواهد بود زیرا خانم پرافان و همسایگانش اکنون به علت وجود آن در خطر بودند.

همسایگان خانم پرافان که متوجه شدت شرایط بودند، به سرعت از مقامات محلی که در عرض چند دقیقه به محل حادثه رسیدند، یاری خواستند. پس از ارزیابی موقعیت و آنالیز دقیق گزینه های خود، تصمیم گرفتند به آرامی به مار نزدیک شوند و بدون آسیب رساندن به خود یا خود مار، اقدام به گرفتن آن نمایند.

خوشبختانه پس از لحظاتی پرتنش، ماموریت نجات با موفقیت انجام شد و هیچ کس در این حادثه آسیب ندید، از جمله خانم پرافان که وقتی متوجه شد سالم از برخورد خطرناکی با این خزنده بزرگ الجثه نجات یافته بود، خیالش راحت شد!

مار پیتون با احتیاط کامل از محیط اطراف خود خارج شد و برای حمل و نقل در یک ظرف مناسب نهاده شد. در بالای این ماموریت نجات، پرسنل پزشکی نیز در محل حضور داشتند تا مطمئن شوند که خانم پرافان در طول تجربه خود با مار، آسیب شدیدی را تجربه ننموده است.

علاوه بر این اقدامات ایمنی صورت گرفته به وسیله مقامات محلی، تحقیقاتی در خصوص اینکه چگونه این مار پیتون تا این حد از زیستگاه معمول خود - مرداب ها و جنگل های بارانی - دور شده است، آغاز شد. فرض بر این است که شخصی باید آن را عمداً یا ناخواسته در این منطقه رها نموده باشد تا در اینجا در چنین نزدیکی به یک منطقه مسکونی دیده شده باشد.

مار پیتون خانواده ای از مارهای بدون زهر است که در آفریقا، آسیا و استرالیا یافت می گردد. این خانواده در گروه بزرگ ترین خانواده مارها محسوب می گردد؛ مقدار میانه مارهای پیتون به 6 متر می رسد که تقریباً دو برابر بزرگ تر از بزرگترین مار سمی دنیا است.

منبع: هیستوری آف یستردی

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این مار غول پیکر به آدم خواری معروف است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مار غول پیکر به آدم خواری معروف است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید