افزایش بی سابقه میزان قتل در آمریکا در سال 2020

به گزارش وبلاگ آوا، به گفته یک گروه تحقیقاتی که میزان جرایم مختلف در آمریکا را در سال 2020 در مقایسه با سال 2019 بررسی کرده، میزان قتل در این کشور با افزایشی بی سابقه در تاریخ مدرن این کشور همراه بوده است.

افزایش بی سابقه میزان قتل در آمریکا در سال 2020

به گزارش گروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، داده های تحقیقی که روز دوشنبه منتشر شد نشان داد میزان قتل در آمریکا در سال 2020 در مقایسه با سال قبل آن شاهد افزایشی تاریخی بوده و بیش از 1200 قتل بیشتر در مقایسه مقاطع زمانی یکسان در این دو سال در نمونه مورد بررسی شامل 34 شهر آمریکا، به ثبت رسیده است.

طبق گزارش کمیسیون ملی کووید-19 و عدالت کیفری (NCCCJ)، همه گیری کرونا، ادامه موارد خشونت پلیس و افزایش نرخ قتل و جرایم خشن هر یک در نوع خود چالش های گسترده سیاسی ایجاد می کند، اما اثر متقابل بین آن ها تصمیم های سخت تری را برای سیاست گذاران بوجود می آورد.

بنابر یافته های کارشناسان، میزان قتل از سال 2019 تا 2020، 30 درصد جهش داشته، در عین حال جرایم مرتبط با اسلحه و حملات شدید به ترتیب با افزایش هشت و شش درصدی همراه بوده است.

بنابر این گزارش، میزان قتل در هر ماه سال 2020 در مقایسه با سال قبل از آن بالاتر بوده است. در ادامه این گزارش، رشد 30 درصدی، افزایش بزرگ و نگران کننده توصیف شده که در دوران معاصر در آمریکا بی سابقه بوده است.

به گزارش شبکه آمریکایی فاکس نیوز، تحلیلگران دریافتند میزان قتل مانند بسیاری از جرایم دیگر که مورد بررسی قرار گرفت، در گذر زمان الگوی چرخه مشخصی را دنبال کرد و در ماه های تابستان با افزایش و در پاییز و زمستان با کاهش همراه بود. اما در سال 2020، میزان ثبت شده در تمام سال از میزان های ثبت شده قبلی بیشتر بوده است.

آن ها همچنین دریافتند همه گیری احتمالاً به صورت موقت برخی قتل ها را کاهش داد، زیرا فرصت تعامل بین مجرمان و قربانیان را محدود کرد، اما با کاهش محدودیت ها و نگرانی های عمومی در بهار و تابستان، میزان این نوع جرایم افزایش یافت.

کارشناسان در این تحقیق داده های 34 شهر را که به لحاظ اندازه و جمعیت متفاوت بودند، به صورت نمونه بررسی کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افزایش بی سابقه میزان قتل در آمریکا در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش بی سابقه میزان قتل در آمریکا در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید