اعتراف ضمنی مدیرعامل مایکروسافت به رفتارهای نامناسب کاری

به گزارش وبلاگ آوا، ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت به طور ضمنی به رفتارهای نادرست کاری در این شرکت اعتراف کرد و گفت نباید از قدرت در محیط کاری سوءاستفاده گردد.

اعتراف ضمنی مدیرعامل مایکروسافت به رفتارهای نامناسب کاری

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ آوا به نقل از سی ان بی سی، مدیر عامل مایکروسافت دیروز توضیح داد مدیران اجرایی این شرکت نباید از قدرتی که در اختیار آنها قرار داده شده، سوءاستفاده نمایند.

این اظهارات ساتیا نادلا پس از آن نقل می گردد که اخباری در خصوص سوءاستفاده جنسی بیل گیتس مدیر عامل مایکروسافت از بعضی کارکنان زن مایکروسافت در دو دهه اخیر افشا شده است. بر همین اساس بیل گیتس موسس مایکروسافت با یکی از کارکنان زن این شرکت در سال 2000 رابطه نامشروع داشته است.

بیل گیتس یک ماه قبل بعد از 27 سال زندگی مشترک از همسر خود جدا شد و هفته قبل تعیین شد که وی طی این سه دهه رفتارهای غیرحرفه ای و نامناسبی با زنان همکار خود در مایکروسافت داشته و در این زمینه شهرت داشته است.

مایکروسافت از معدود شرکت های فناوری آمریکایی است که تا به حال اخباری در خصوص سوءاستفاده های اخلاقی در آن منتشر نشده بود و حالا این شرکت هم به جمع شرکت هایی مانند گوگل، آمازون و غیره پیوسته است. نادلا در این مورد گفته است: مهم ترین مساله برای ما این است که مطمئن باشیم همه در محیط کار خود احساس راحتی می نمایند و اگر مسئله ای در این زمینه رخ دهد ما به طور کامل در خصوص آن تحقیق می کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

به "اعتراف ضمنی مدیرعامل مایکروسافت به رفتارهای نامناسب کاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف ضمنی مدیرعامل مایکروسافت به رفتارهای نامناسب کاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید