استقلال تا انتها فصل حق اشتباه ندارد، آبی ها نباید وارد حاشیه شوند

به گزارش وبلاگ آوا، تیم فوتبال استقلال در فصل بیست و یکم با قدرت پیش می رود و در حالی سال 1400 و قرن چهاردهم را به خاتمه رساند که در لیگ بیست و یکم بدون شکست پیش می رود و با فاصله 6 امتیاز نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول ایستاده است.

استقلال تا انتها فصل حق اشتباه ندارد، آبی ها نباید وارد حاشیه شوند

گودرز حبیبی پیشکسوت آبی پوشان در مصاحبه با وبلاگ آوا صحبت های خود را این طور شروع کرد: فرا رسیدن سال نو را به عموم هموطنان عزیزم تبریک عرض می کنم و امیدوارم سال 1400 قبل از هر چیز برای مردم ایران سلامتی حاصل گردد و انشاالله بیماری منحوس کرونا نیز برای همواره در تمام جهان از بین برود. ما مردم نجیب و شریفی داریم که حق و شأن آنها خیلی بیش از این است. این حق مردم ایران زمین نیست که دغدغه معیشت داشته باشند و امیدوارم با کوشش و همت مسئولان دلسوز کشور قبل از هر چیز مسائل معیشتی مردم از بین برود.

مدافع اسبق آبی پوشان در مورد ملاقات این تیم مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم گفت: استقلالی ها اگر فرایند قبلی شأن را طی نموده باشند نباید برای این بازی مشکل خاصی داشته باشند. مهم ترین آفتی که ممکن است در این 7 بازی به اردوی آبی ها بزند، غرور کاذب و دست کم گرفتن حریفان است. شاگردان مجیدی 7 بازی با تا خاتمه فصل در پیش دارند و باید در تمام این بازی ها با همه قوا به میدان بفرایند. آنها حق کوچک ترین اشتباه و از دست دادن حتی یک امتیاز هم ندارند.

حبیبی تاکید نمود: با هر پیروزی که استقلالی ها به دست بیاورند اعتماد به نفس آنها بیشتر شده و در مقابل اعتماد به نفس در اردوی رقیب افت می نماید و از اندازه انگیزه های آنها کاسته می گردد. به همین علت پیروزی های بعدی استقلال یکی از دیگری مهم تر است.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به بعضی حواشی پیش آمده و تنش های رسانه ای به خصوص بین این تیم و پرسپولیس بیان داشت: این تنش ها به سود استقلال نیست. در اردوی رقیب به خوبی می دانند امروز هر حاشیه ای حتی اگر به صورت مساوی به اردوی دو تیم برخورد کند، ضرر بیشتری بر پیکر استقلال وارد می نماید. لذا آنها از ایجاد حاشیه و تنش ابایی ندارند و در اینجا نقش استقلالی ها مهم است که با هوشیاری از این تنش ها دوری کنند.

وی در شرح این مطلب بیان داشت: درست مثل یک بازی فوتبال است که تیمی در نتیجه عقب است و از نظر فنی توان جبران ندارد، به عوامل دیگری مثل ایجاد درگیری در زمین دست می زند (کاری که خیلی از تیم های عربی به خوبی بلد هستند) و در این مواقع تیمی که در آستانه پیروزی است اگر بی تجربگی کند و وارد این درگیری ها گردد، ممکن است ضرر نماید.

کارشناس فوتبال تاکید نمود: لذا به مجموعه باشگاه استقلال توصیه می کنم از درگیری رسانه ای با باشگاه های مختلف مخصوصاً رقیب مستقیم شأن پرهیز نموده و سعی کنند آرامش خود را در این هفته های به جای مانده حفظ کنند. انتشار بیانیه و اعلامیه، گذاشتن پست و استوری و تفسیر کردن مصاحبه افراد مختلف که مثل گذاشتن هیزم زیر آتش می باشد نه تنها سودی به حال استقلال ندارد، بلکه کاملاً می تواند به ضرر این تیم تمام گردد. لطفاً همان قدری که در زمین مسابقه باهوش عمل می کنید خارج از زمین هم باهوش باشید و اجازه از دست رفتن تمرکزتان را ندهید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال تا انتها فصل حق اشتباه ندارد، آبی ها نباید وارد حاشیه شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال تا انتها فصل حق اشتباه ندارد، آبی ها نباید وارد حاشیه شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید