نگاه ویژه صفحه اینستاگرام فارسی AFC به پرسپولیسی ها بعد از حذف استقلال

به گزارش وبلاگ آوا، صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار یک تصویر از شادی بازیکنان پرسپولیس به غیبت دو نماینده دیگر ایران در مرحله یک چهارم نهایی طعنه زد.

نگاه ویژه صفحه اینستاگرام فارسی AFC به پرسپولیسی ها بعد از حذف استقلال

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آوا، در حالی که تیم های استقلال و تراکتور ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل حریفان خود (به ترتیب الهلال و النصر عربستان) از رسیدن به دور یک چهارم نهایی باز ماندند تیم پرسپولیس ایران تنها نماینده کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها در منطقه غرب آسیا لقب گرفت. این درحالی است که از کشور عربستان دو تیم الهلال و النصر به این مرحله رسیدند.

به همین بهانه صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار تصویری از شادی بازیکنان پرسپولیس نوشت: این احساس، زمانی است که شما به اسم تنها تیم ایرانی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 حضور دارید.

در این تصویر بازیکنان پرسپولیس در فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا از جمله مهدی طارمی، محسن مسلمان، حسین ماهینی، سروش رفیعی و کمال کامیابی نیا در حال شادی گل هستند.

طبق قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی کنفدراسیون آسیا رقابت های لیگ قهرمانان 2021 که 26 شهریورماه جاری انجام شد تیم پرسپولیس ایران باید روز شنبه 24 مهرماه مقابل الهلال به میدان رفته و همان روز الوحده امارات به مصاف النصر عربستان برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نگاه ویژه صفحه اینستاگرام فارسی AFC به پرسپولیسی ها بعد از حذف استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه ویژه صفحه اینستاگرام فارسی AFC به پرسپولیسی ها بعد از حذف استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید