اخراج بیش از 3 میلیون روس از کار از اواسط فروردین ماه

به گزارش وبلاگ آوا، در گزارشی از سوی وزارت کار روسیه تعیین شده که از اول ماه آوریل (نیمه فروردین) تا 20 ژوئن (آخر خرداد ماه)، بیش از سه میلیون و 500 هزار نفر در این کشور اخراج شدند که شهر مسکو بیشترین تعداد را داشته است.

اخراج بیش از 3 میلیون روس از کار از اواسط فروردین ماه

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آوا، روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو، امروز نوشت: در گزارش وزارت کار فدراسیون روسیه، آماده شده برای نشست کمیسیون سه جانبه مربوط به مسائل اجتماعی و کار (که نسخه ای از آن در اختیار این روزنامه قرار گرفته) بیان شده است که از اول ماه آوریل (13 فروردین ماه امسال) تا 20 ژوئن (31 خرداد ماه)، بیش از 3 میلیون و پانصد هزار نفر در روسیه اخراج شدند و بیش از 2 میلیون و 85 هزار نفر استخدام شدند.

این وزارتخانه بر اساس اطلاعاتی که کارفرمایان به صندوق بازنشستگی روسیه ارائه می دهند، این آمار را معین نموده است.

بیشترین میزان اخراج از کار در شهر مسکو (حدود 586 هزار نفر) و به دنبال آن شهرسن پترزبورگ (کمی بیشتر از 256 هزار نفر) اتفاق افتاده و مقام سوم هم متعلق به منطقه مسکو (بیشتر از 186 هزار نفر) است.

بیشتر افرادی که شغل خود را از دست داده اند ، کارکنان سازمان های بیمارستانی (144.9 هزار نفر) ، پرسنل بخش ساخت و ساز (111.5 هزار) و فعالیت های تجاری (88.7 هزار) بودند.

بر اساس این اطلاعات، بیش از 101 هزار نفر هم در معرض خطر از دست دادن کار خود هستند، از جمله بیش از 14 هزار نفر در شهر مسکو، نزدیک به 6 هزار نفر در منطقه کمروفسکی و 4 هزار و پانصد نفر هم در منطقه راستوف. همچنین حدود 106 هزار نفر از کارمندان هم مجبور به استفاده از مرخصی بدون حقوق بودند، نزدیک به 500 هزار نفر بیکار بودند، بیش از 255 هزار نفر به صورت پاره وقت کار نموده و بیش از دو میلیون و پانصد هزار نفر هم به وسیله دورکاری، شغل خود را حفظ کردند.

پیش از این وزارت کار روسیه گزارش داده بود که از اول ماه ژوئن (12 خرداد ماه)، مردم این کشور حدود 7 هزار شکایت را برای اداره بازرسی کار ارائه دادند. این تقریباً دو برابر بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اخراج بیش از 3 میلیون روس از کار از اواسط فروردین ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج بیش از 3 میلیون روس از کار از اواسط فروردین ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید