اختصاصی، درخواست اروپایی ها برای پایان سریع این دور از مذاکرات وین، آمادگی تیم ایرانی برای ادامه گفتگوها

به گزارش وبلاگ آوا، یک منبع به خبرنگار خبرنگاران گفت که طرف های اروپایی در وین درخواست سرانجام سریع این دور از گفتگوها را مطرح نموده اند.

اختصاصی، درخواست اروپایی ها برای پایان سریع این دور از مذاکرات وین، آمادگی تیم ایرانی برای ادامه گفتگوها

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آوا، یک منبع به خبرنگار وبلاگ آوا گفت که طرف های اروپایی در وین درخواست پایان سریع این دور از گفتگوها را مطرح نموده اند.

یک منبع دیگر نزدیک به تیم مذاکره نماینده در این خصوص به خبرنگار وبلاگ آوا گفت که تیم ایرانی ترجیح می دهد به ادامه گفتگوها تا زمانی که احتیاج باشد، ادامه دهد.

خبرنگار وبلاگ آوا بعلاوه اطلاع یافت که مهمترین مانع در جهت تفاهم حداکثری در نشست روز گذشته، اصرار طرف های اروپایی بر لزوم نظرخواهی مورد به مورد آن ها از آمریکا بود. هیأت ایرانی در نشست دیروز تأکید کرد که کشورهای اروپایی باید استقلال خود را حفظ نمایند و در ضمنًً به خاطر داشته باشند که آمریکا به تصمیم خود، با خروج یکجانبه از توافق هسته ای، خود را از حضور در اتاق محروم نموده است.

جلسه کارگروه برطرف تحریم در سطح کارشناسان و با حضور نمایندگان ایران، 1+4 و اتحادیه اروپا روز سه شنبه در هتل کوبورگ برگزار گشت.

در این نشست، مذاکره نمایندگان ایرانی ضمن تشریح دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران و ارائه پیشنهاداتی تازه در مورد نحوه پیشبرد گفت وگوها، بر لزوم برطرف مؤثر تحریم ها علیه ملت ایران تأکید و دیگر اعضا را به مشارکت سازنده در گفت وگوها تشویق کردند. در این جلسه، نمایندگان سایر کشورها نیز آمادگی و جدیت خود را برای تعامل در موضوع برطرف تحریم ها، ابراز داشتند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اختصاصی، درخواست اروپایی ها برای پایان سریع این دور از مذاکرات وین، آمادگی تیم ایرانی برای ادامه گفتگوها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاصی، درخواست اروپایی ها برای پایان سریع این دور از مذاکرات وین، آمادگی تیم ایرانی برای ادامه گفتگوها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید